Mr. Hermonella Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei:) Jeg har et problem med at folk som ringer til meg/jeg ringer til kan høre seg selv under samtalen til en slik grad at de blir irriterende. Jeg har prøvd og skru av Noise canseling men det fjerner bare noe av støyen. Jeg har siste versjon av android innstallert og har prøvd med og uten silikon dekselet jeg kjøpte ved siden av, men det har ikke hjelpet. Telefonen er er Samsung Galaxy S2. Takker for svar:) Og et ekstra spørsmål: Er det mulig og skru av voice commands som kommer opp når man dobbelt trykker på hjem knappen? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Du kan evt finne ut om det er lyden som kommer ut av din høyttaler de hører ved å skru ned volumet og/eller dekke over denne høyttaleren eller dekke over mikrofonen/sette på mute.. Lenke til kommentar
ropheim Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Hei:) Jeg har et problem med at folk som ringer til meg/jeg ringer til kan høre seg selv under samtalen til en slik grad at de blir irriterende. Jeg har prøvd og skru av Noise canseling men det fjerner bare noe av støyen. Jeg har siste versjon av android innstallert og har prøvd med og uten silikon dekselet jeg kjøpte ved siden av, men det har ikke hjelpet. Telefonen er er Samsung Galaxy S2. Takker for svar:) Og et ekstra spørsmål: Er det mulig og skru av voice commands som kommer opp når man dobbelt trykker på hjem knappen? Sliter med det samme selv. Du kan skifte kun Radio Rom. Har ikke gjort dette selv enda. Se litt i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299087&st=11740 Se post 11748. Endret 28. november 2011 av ropheim Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Sliter med det samme selv. Du kan skifte kun Radio Rom. Har ikke gjort dette selv enda. Se litt i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299087&st=11740 Se post 11748. Nå er ikke Telefonen min roota, og jeg skal vertfall ikke gjøre det nå, er det noen andre løsninger? Lenke til kommentar
ropheim Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Trenger ikke å Roote for å gjøre dette. Bruk ODIN. Er ikke sikker på om dette blir bra. Synes kanskje ikke det ble stort bedre. Min har plutselig begynt å reboote seg selv. Møkk. Endret 30. november 2011 av ropheim Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dette har jeg opplevd med mange forskjellige telefoner. Og har hatt det i perioder. Så jeg lurer på om det i mange tilfeller kan skyldes nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå