Xjobat Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Som Tittel beskriver, så tror jeg at jeg har kommet over et merkelig skjermkort problem.. Det har seg slik når jeg spiller spill som for eks Batman archam city, eller Dead island så går det ikke lange tiden før bildet "fryser" men lyden fortsetter, det jeg må gjøre er å trykke CTRL ALT DELETE og gå inn igjen på spillet, også funker det i ca 4min til før samme problem oppstår, Jeg har oppdatert windows, drivere og scannet etter virus.. hva tror dere det kan være? noen som har har truffet på samme problem? CPU som går under? ikke klokket ligger litt over gjennomsnitts temp.men har jo vann avkjøling etc. som jeg kjøpte med pcen for ca 2 år siden av komplett... Mvh Xjobat Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Har d u ATI så slå av AI i CCC. Er under 3D instillinger eller noe i den dur. Kan nok være lurt å avinstallere skjermkortdriverne og så kjøre DriverSweeper etterpå før du installerer de nyeste igjen. Har du 2 ATI i CF så er det ikke alle spill som virker på det. Endret 28. november 2011 av Glavalavala Lenke til kommentar
Xjobat Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Hei! har nvidia gtx260 skjermkort så da utgår vel ATI problematikk? skal prøve med drive sweeper nå og legge inn den siste driveren på nytt Lenke til kommentar
Xjobat Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Har d u ATI så slå av AI i CCC. Er under 3D instillinger eller noe i den dur. Kan nok være lurt å avinstallere skjermkortdriverne og så kjøre DriverSweeper etterpå før du installerer de nyeste igjen. Har du 2 ATI i CF så er det ikke alle spill som virker på det. Prøvde å avinstallere drivere og legge inn på nytt.. fortsatt samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå