Odesseiron Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hva høres mest spennende ut av The Last Second og Guerrilla Gorilla? Les hele saken Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hadde bare ett av spillene sett spillbare ut så kanskje. Liker ingen av dem grafisk sett desverre. Men konseptet var bra! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 The Last Second ser morsomst ut, men Guerrilla Gorillas har det beste navnet. Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Alle tre spillene høres skikkelig gøy ut, spesielt Haunt, men den som ser mest gjennomførbar ut og har høyest sjanse for å bli bra er vel The Last Second. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Føler jeg må stemme på Haunts, vet ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Voight-Kampff Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kickstarter-kampanjen endte for to dager siden. "Funding Unsuccessful". Lenke til kommentar
Voight-Kampff Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kickstarter-kampanjen endte for to dager siden. "Funding Unsuccessful". Flaut! Jeg leste åpenbart ikke første del av artikkelen godt nok og hoppet rett på beskrivelsen av konseptene. Etter å ha sett på siden deres må jeg si at jeg syns "The Last Second" virker som det mest spennende konseptet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå