Odesseiron Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Arkham Citys neste utvidelse finner sted i famøse Batcave. Les hele saken Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Skulle ønske de tok seg tid til å snekre sammen en skikkelig enspiller-utvidelse i stede for disse challenge room greiene. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kjøpte PC versjonen på fredag, men opplevde det samme som mange andre. Nesten ikke spillbart i Direct X 11 modus. Spillet er heller ikke knyttet opp mot STEAM slik at det er en masse drit med DRM/plate i ETC. Utenom det er det jo knall. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg griner litt ved synet av "famøse", og synes kanskje at "Batcave" låter greiere som "Batman-hulen" eller "Batmans hule". Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kos deg med Lynvingen: Arkham By, du. Skulle gjerne hatt en utvidet historie. Det var for lite med Catwoman, og hva gjorde Robin når Batman surret rundt i Arkham City? Eller en historie basert på en av skurkene, kanskje? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg griner litt ved synet av "famøse", og synes kanskje at "Batcave" låter greiere som "Batman-hulen" eller "Batmans hule". Men famøse er norsk og Batcave et egennavn Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kommer ikke til å kjøpe utvidelsen. Har levert drittspillet tilbake til gamestop. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg griner litt ved synet av "famøse", og synes kanskje at "Batcave" låter greiere som "Batman-hulen" eller "Batmans hule". Men famøse er norsk og Batcave et egennavn Jepp, men det låter ikke akkurat norsk. Ordboka foreslår "beryktet" og "vidgjeten" som i mine ører begge funker bedre om man ikke vil si "kjente". Jeg "griner" fordi jeg vet at du teknisk sett har ditt på det rene, din tølper. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kjøpte PC versjonen på fredag, men opplevde det samme som mange andre. Nesten ikke spillbart i Direct X 11 modus. Spillet er heller ikke knyttet opp mot STEAM slik at det er en masse drit med DRM/plate i ETC. Utenom det er det jo knall. Får ikke spilt det i DX9 engang jeg. Lag som helvete selv på laveste innstillinger. Konsollporthelvetesskap. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kjøpte PC versjonen på fredag, men opplevde det samme som mange andre. Nesten ikke spillbart i Direct X 11 modus. Spillet er heller ikke knyttet opp mot STEAM slik at det er en masse drit med DRM/plate i ETC. Utenom det er det jo knall. Får ikke spilt det i DX9 engang jeg. Lag som helvete selv på laveste innstillinger. Konsollporthelvetesskap. Jeg vet ikke helt hva utviklerne har brukt forsinkelsen av PC utgaven til, men jeg tviler på at optimalisering har vært inne i bildet. Hadde det vært noen få som sleit med DirectX 11 så kanskje, men det viser seg at det gjelder de fleste. Kjørte i Benchmark i Direct X 11 og fikk 25FPS med alt på fult i SLI, så satt jeg et kort til PhysX og da fikk jeg 32 FPS. Når jeg gikk over til direct X 9 bikket jeg over 60. Lar spillet ligge inntil de kommer med en patch eller to. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kjøpte selv spillet til PC på lanseringsdagen og storkoser meg når jeg først er i gang. Spillet flyter nydelig på 3stk 1920x1080 monitorer i Eyefinity, vel og merke UTEN dx11 som gjør det totalt og fullstending uspillbart. Det jeg reagerer på er all den jævla DRMen (les kreft) som følger med spillet. Det var sjekk for lanseringsdag, innskriving av spillkode, oppkobling til Xbox live for PC og allikevel må den satans CDen ligge i skuffen for å starte spillet. Det er et stort irritasjonsmoment, for det er ikke så lett å kjøre i gang spillet selv med CD i skuffen. Når jeg forsøker å kjøre spillet virker det som om PCen ikke greier å lese CDen, og jeg må ta den ut og inn igjen. Da fungerer det som det skal, og sånn er det hver eneste gang jeg vil starte det opp. Det synes jeg er fryktelig irriterende, spesielt med tanke på at for alle som har lastet ned spillet er det plug-and-play. Burde være unødvendig med så aggresiv DRM som dette spillet har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå