Gå til innhold

BK: Metallic Salmon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme bilde før men du har ikke noe nytte bilde

Du vil ikke tur til fjell. Sikkert du flink behandling bilde enn samme før bilde;)

Ikke samme behandling...det lar seg IKKE gjøre det;) Om du ikke skriver logg da.

Jo skal til fjells..reiser den 23.desember og blir borte ei uke;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Du fik held med efterbehandlingen - troede først at det var fisk i vand. Flot lavet - hvem er kunstneren?

Takker.Nei det har jeg ikke funnet ut,men kan ta turen ned en dag og se om det er en platt der med kunsters navn på;)

Så meget naturligt og ekte ut,meget fint igjenomført,ser ut som dei står i vann ingen tvil om det!!

Takker;)

Lenke til kommentar

Laks med rustning er noe vi ikke har i Nummedalslågen, bortsett fra det mener jeg å ha sett noe lignende tidligere. Ser faktisk ut som de er i vann. Veldig bra dette. ( Mulig de skulle til Lågendalen for å sloss....he)

hehe..joda du har nok sett bildet før i annen drakt...takker for smilet jeg fikk av kommentaren :dribble:

Lenke til kommentar

Knalltøfft. God komp og fin behandling. :) Hva med et lite strøk "flood"??

Kanskje det..men den trenger jeg litt forklaring på...flood'n altså;)

Jeg mener å ha sett du bruker et filter med dette navnet en eller annen plass. Muligens på gamle digit. Set ut som bølger i vann. Ikke vet jeg, men tenkte kanskje det ville funke? :yes:

Ahh..nå er jeg med..var ett program jeg hadde på test en del mnd,lovlig altså,men er nå ikke mulig uten å kjøpe..ACDsee mener jeg det het;)

Greit nok dette, du fikk vel til det du ville. Men ellers vet jeg ikke helt gitt... ;) 3'er dog! :)

Hjertelig;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...