Talker Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Blir det noe kluss om jeg setter inn mitt gamle skjermkort i den nye pc'n min før skjermkortet kommer i posten, for så å bytte til det nye? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hvordan kluss da? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Blir litt tull med skjermkort drivere og sånn. Er det samme merke eller? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 det blir vel ikke noe kluss hvis jeg ikke innstalerer no drivere til kortet... for det trenger jeg vel ikke? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 nei ikke installer drivere så går det nok bra Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Blir litt tull med skjermkort drivere og sånn.Er det samme merke eller? jeg ville ikke en gang prøvd på å sammenligne de to kortene på noen måte... :wink: Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 nei ikke installer drivere så går det nok bra noen flere som er enige? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 nei ikke installer drivere så går det nok bra noen flere som er enige? Hum, misforstår jeg? Hvorfor skulle det ikke gå bra? Du kan jo bare fjerne driverne når du bytter igjen. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 må vel være fullt mulig å sette inn hva du vil vel bare avinstallere det gamle før du setter inn det nye sjønner ikke helt problemet kan jo bli et lite problem med det kortet hvis det er kjempegammelt, men det skal ikke være noe problem å bytte til et nytt ved en senere anledning Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hvordan avinnstalerer du driverene til skjermkortet da? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 kommer ann på hvilket oprativsystem du skal ha. kjører du xp er nok ikke nødvendig med drivere, men skal du ha noen av de tidligere windows versionene på må du installere drivere (med mindre du ønsker 600*800 oppløsning og 16 farger ). er egentlig ikke noe problem uansett, hvis du får fjernet de gamle driverne helt før du installerer de nye. hvis dette ikke blir gjordt ordentlig kan du få lavere ytelse enn normalt med det nye kortet ditt. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Trykker på avinstaler drivere i skjermkort menyen under kort/drivere. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 så du trenger ikke drivere i xp? skal ha win xp pro og Radeon 9700pro AIW... Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Virker som du må installere PC når du får skjermkortet da PCen er ny, så hvorfor ikke installere PC med gammelt skjermkort nå, for så å reinstallere med nytt skjermkort når det ankommer? Dersom det er en ny PC tar jo ikke en installasjon av OS akkurat så lang tid. Ikke det at jeg ser det store problemet med å bytte ut kort uten å reinstallere. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 så du mener at jeg skal reinnstalere os nå jeg bytter til det nye skjermkortet? hvorfor? finnes det ikke enklere løsninger da? Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jo, den enkleste løsningen er nevnt og det er å avinstallere drivere før du bytter skjermkort. Det virket for meg som om du ville ha en "clean" installasjon av OS, så jeg ville bare minne deg på en enkel løsning . Som sagt, jeg ser ikke noe problem med å bytte skjermkort uten å reinstallere. Edit: Du får muligens 2 ekstra filer OEMXX.inf/OEMXX.PNF i C:WinNTInf, samt en ekstra key et sted i HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlClass (regedit). Og sikkert en drøss med endringer steder jeg ikke aner. Det er trossalt Windows .. Sikkert totalt uinterssant, men man vet jo aldri .. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvordan avinnstalerer du driverene til skjermkortet da? Trykker på Uninstall.... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå