Gå til innhold

Er det nok med den billigste versjonen av MacBook Air?

DanieI

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tenkt på å kjøpe meg en MacBook lenge da jeg har hatt lyst på en bærbar pc og føler virkelig behovet for det. Jeg tror at en MacBook Air er det beste valget da den er liten lett og derfor veldig portabel. Men det jeg sitter og lurer på er, er det nok med den billigste versjonen? Altså den med 2gb RAM og 64gb SSD HDD. Jeg kommer til å bruke pcen til nettsurfing, dokument behandling, LITT bilde og video redigering og kanskje at jeg kommer til å spille litt på den men da blir det små spill og ikke store og krevende spill. Ellers så har jeg en 2tb ekstern HDD som jeg har tenkt til å bruke. Men er det nok med 2gb RAM til mitt bruk og tror dere jeg kommer til å irritere meg over å ikke ha nok plass på HDDen? Etter som jeg har forstått så kan man jo oppgradere hvertfall SSD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han skal bare spille småspill sier han. Min Macbook air (13'' standard cpu) tar fint Civilization 5 og driverse andre lette titler. 11'' blir alt for lite for de fleste gjøremål, og når den er så lett er det ikke store problemet å ha med seg en 13'' overalt uansett.

edit: Så først nå at du foreslå en ultrabook, Gavekort.

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Regner med at jeg bare får vente til over jul med å kjøpe Mac så får jeg kanskje råd til 13" med 4gb RAM og 128gb SSD. Men er det verdt det? En bekjent har tilbudt meg den billigste utgaven av MacBook air til 7000kr med Apple magic mouse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...