Gå til innhold

Hvordan bruke litestep...

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt om LiteStep på forumet, og har et par spørsmål om det. (www.litestep.net)

Må man betale for det? Eller er det gratis?

Kan man uninstallere det uten problemer? Blir maskinen ustabil?

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LiteStep er kun en Shell som erstatter Explorer. På Win98 var det bare å editere en linje i system.ini fra Dos, så byttet du mellom de to. Det har sikkert blitt enklere med årene og Win2k/Xp.

LiteStep var nå gratis før, antar det er det ennå. Tror du bare må registrere en bruker på LiteStep.net før du får lastet den ned. LiteStep kan visstnok bli mer stabilt en explorer, dersom du vet hva du driver med.

Er noen år siden jeg testa det, men jeg gadd aldri å sette meg inn i det. Har litt lyst å prøve igjen nå som du nevner det, for med LiteStep kan du gjøre utrolig mye kult.

Lenke til kommentar

wow! Er jo utseendet til Linux med kjerna til Windows. I gamle-dager ville folk ha det motsatt.. :)

Kanskje dette er noe å legge inn på laptopen til faren min, slik at jeg kan føle meg litt mere hjemme når jeg hjelper han med ting :p

Neida, gidderikke dét. - Men det så ganske spennende ut for dere som bruker Windows, ante faktisk ikke at slikt fantes for det OSet jeg! Trodde microsoft hadde satt fast alt som var av gode GUI tweaks.

Lenke til kommentar
LiteStep er kun en Shell som erstatter Explorer. På Win98 var det bare å editere en linje i system.ini fra Dos, så byttet du mellom de to. Det har sikkert blitt enklere med årene og Win2k/Xp.

LiteStep var nå gratis før, antar det er det ennå. Tror du bare må registrere en bruker på LiteStep.net før du får lastet den ned. LiteStep kan visstnok bli mer stabilt en explorer, dersom du vet hva du driver med.

Er noen år siden jeg testa det, men jeg gadd aldri å sette meg inn i det. Har litt lyst å prøve igjen nå som du nevner det, for med LiteStep kan du gjøre utrolig mye kult.

må jeg vite hva jeg driver med? Er det ikke bare å installere Litestep, og laste ned et skin? Funker det bra? :roll:

Lenke til kommentar

må jeg vite hva jeg driver med? Er det ikke bare å installere Litestep, og laste ned et skin? Funker det bra? :roll:

hmm...til meg kom de masse feilmeldinger først, men det ble etter en restart troor jeg ihvertfall! :smile:

Trenger ikke vite hva du driver med...gjorde ikke jeg. Er jo bare å uninnstallere ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...