Refi Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Som overskriften sier så trenger jeg administrator passordet og brukernavnet på skole-pcen. Jeg har sett litt rundt men jeg har bare funnet programmer som Orphan og andre taktikker som er til Windows Vista eller eldre versjoner. Noen som vet hvordan jeg finner dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vi har ikke lov til å hjelpe med dette her inne. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 too bad ;/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det er en grunn til at operativsystemet er beskyttet fra dere brukere... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvorfor «trenger» du administratortilgang? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg får ikke installert programmer osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er ikke maskinen levert med alle programmer du trenger for å gjøre skolearbeidet? Det er jo ikke din pc. Du har jo bare leid den. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Det er min pc(som jeg har fått av skolen) og jeg får den når jeg går ut i tredje. Hvis jeg dropper ut så må jeg levere den tilbake. Den har de fleste programmene som trengs til skolearbeid ja. Siden dere ikke kan hjelpe pga. regler, så er det jo ikke noen vits i å poste her mer. /close thread Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Etterskolen så kan du spørre om det, du skal ikke installere faenskap på denne maskinen mens du går på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det er min pc(som jeg har fått av skolen) og jeg får den når jeg går ut i tredje. Hvis jeg dropper ut så må jeg levere den tilbake. Den har de fleste programmene som trengs til skolearbeid ja. Siden dere ikke kan hjelpe pga. regler, så er det jo ikke noen vits i å poste her mer. /close thread les avtalen din med skolen litt bedre.... Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 PC'en er ikke din før du har fullført skolen. Du bare leier den nå, og derfor har du ikke lov til å installere programmer på den. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg spurte ikke om jeg hadde lov eller ikke. Let it go, please. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Men dette er ikke forum.kriminalitet.no Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Men dette er ikke forum.kriminalitet.no Exactly ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå