Hightow3r Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei, alle vet den orginale VHS filmen løvenes konge som kom ut i 1994. Jeg trenger den filmen! Men, blir det samme stemmene, samme lyden og film forsjåvidt vis jeg kjøper på dvd? eller blir det nyere innspillinger og stemmer på dvd'ene? vil ha den helt likt orginalen vis dere skjønner.. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 det finnes visst mange versjoner, du kan lese på http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lion_King#Home_media Lenke til kommentar
blomsterpiken1 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvis det står på dvd coveret at den er fra 1994 så skal den for så vidt ha samme stemmer, musikk osv Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 de henter neppe inn dagfinn lyngbø og otto jespersen til å ha DVD-voices når de bytter plattform nei ^^ ser ut som de har brukt samme utgangspunkt og inkludert noe bonusmateriell på special editions, så er det kanskje bedre graphics og lyd da, hvis opptaket var bedre enn hva som kunne lagres på vhs Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Hehe. Jeg tenkte at siden kvaliteten på lyden den gangen ikke var det store, at de ville spille inn disse på nytt, og da blir det jo gjerne forandringer. Dette er en barndomsfilm som betyr veldig mye, og vil derfor ha det helt orginalt som det blir husket! Prøver faktisk å få tak i på vhs også.. blir bare noe spessielt å sette inn den store kasetten å osv.. hehe Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31262804 http://www.qxl.no/pris/filmer-serier/vhs-filmer/oevrig/vhs-pakke-paa-11-filmer/v/an646191144/ (jeg har ingenting med annonsene å gjøre, bare søkte litt) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg hører ingen forskjell fra de gode, gamle stemmene i hvert fall. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vel, filmene ble jo ikke spillt inn for VHS, de ble spillt inn for kino. Og kino tilbyr langt bedre kvalitet enn det du får på blu-ray. Selv filmer fra 30-tallet er mulig å få på HD. Så jeg ville ikke vært bekymret for det akkurat. Lenke til kommentar
videosystem Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei, Jeg har Løvenes Konge original på vhs tilsalgs. [email protected] Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Kjøpte sånn diamond edition for en stund siden av løvenes konge, er med både dvd og blueray og sånt der. Kan ikke si at jeg merker noen særlig forskjell (bortsett fra at bilde er mye bedre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå