nomore Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei! Kom over AudioFuel i dag: http://audiofuel.co.uk/ Noen som har testet dette over tid og fått erfaring med det? Har dere fortsatt å bruke det eller sluttet etter ei stund? Kjøpte tre album der i dag som passer mine aktiviteter, primært løping på ca 23 minutt. Den ene eg kjøpte har også coaching underveis for intervaller: http://audiofuel.co.uk/shop/interval-training/pyramid-180-max-interval-training Det viktigste er jo motivasjon. En god rytme og "gladmusikk" hjelper å holde motivasjonen oppe og gjør at man kanskje gir litt ekstra. Her er musikken tilpasset en rytme som igjen er tilpasset et intensitetsnivå. Er spent på hvor godt det fungerer Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Ok. Der var første treningstur unnagjort med AudioFuel, Pyramid 180 Interval. "Nesten" samme løypa som vanlig, minst like langt og ca like lenge. Men eg er mye mer "kjørt" Dette er ikke første gang eg har løpt intervall, men sannsynligvis den første intervalltreningen hvor eg faktisk har klart å starte og avslutte alle intervallene når eg skulle, og gi på når intervallene foregikk. Dette kan jo skyldes motivasjon, eller mangel på, men det dette sporet klarte var for det første å fortelle meg når en intervall begynte. Det måtte eg tidligere holde styr på selv, og det klarte eg lett å glemme ut. Samme med lengden. Spesielt når man samtidig skal gi gass. Men samtidig så endret musikken seg, slik at faktisk rytmen i musikken var tilpasset intensiteten. Stemmen var kanskje litt "kjedelig", men ikke værre enn at eg skal klare å holde ut med han, og musikken kan jo over tid bli noe kjedelig ettersom det er relativt enkel musikk og den gjentas for hver gang du trener. Men det er jo mulig å kjøpe flere og evnt mikse selv ettersom alle delene kan lastes ned som enkeltspor. Men eg ser for meg at dette blir fast treningsmusikk fremover, i en periode i det minste. Prisen kunne vært litt lavere. Med litt omsetning så ser eg ikke helt hvordan de kan forsvare den relativt enkle produksjonen dette tross alt er. Er mitt inntrykk i det minste. Koster ca 50-70 kr pr album, og et album er da laget for forskjellige intensiteter, lengder og intervall eller ikke-intervalltrening. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå