The_Mask Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Lurte litt på om det var noen som har et DFI Lanpary kort (AMD) Er det et brukbart kort eller? vurderte å bytte. Har lest testene om det fikk da terningkast 6 somma som Asus kortet mitt. Er det verd å bytte?? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 DFI Lan Party NFII Ultra bruker det samme chipsettet som ditt kort (Asus A7N8X) bruker, så jeg vil tro at du merker minimale forskjeller, om noen i det hele tatt. Waste of money for din del iallefall. Fin bundle, men den betaler du også for.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 veldig bra bios og bundle, Bra ytelse også(det er snakk om ganske så få prosent!). Så lenge du ikke har masse penger eller et enormt behov for det som jeg skrev over så er det veldig lite nødvendig. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 ikke vits å kjøpe lanparty kortet hvis du har et digg hk fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå