pakini Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har en Asus UL30A, den er akkurat blitt 6mnd, Men den er så treg, har kjøpt større minne til den og, men det hjelper ikke!! Noen tips? Jeg er helt grønn på data :/ Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) start -> msconfig gå inn på oppstart og ta vekk haken på alt som ikke inneholder noe med intel, synaptics, antivirus eller strøm(power). da forhindrer du at det kjøres en haug med programmer i bakgrunnen. du kan også laste ned CCleaner og kjøre den, samt registeropprydding i CCleaner. mine beste kjappe tips for en raskere pc! Mvh Øystein åssen antivirus har du forresten? Endret 27. november 2011 av Antonsenlarsen Lenke til kommentar
pakini Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Takk CCleaner har jeg, og kjører med jevne mellomrom, men skal prøve det andre tipset ditt Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) si ifra åssen det går da! og hvis du har gratis antivirus ala AVG og avast. Fjern det og legg inn Microsoft Security Essentials. Endret 27. november 2011 av Antonsenlarsen Lenke til kommentar
pakini Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har VIPRE antivirus, et skikkelig dritt program til å koste så mye som det gjør! Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 har ikke prøvd det antivirusprogrammet, men er litt skeptisk etter å ha lest en del tester. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 -Microsoft Security Essentials -CCleaner -Malwarebytes Alt du trenger. Er lurt å formatere Windows maskiner med gjevne mellomrom. Så lenge du ikke innstalerer alle mulige program, toolbars og crap som dukker opp når du surfer på nettet så burde maskina holde seg bra en god stund fremover. Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 kan også kjøre Defraggler ei natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå