Alompi Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei. Kjøpte en Asus G53SX for litt under en måned siden, og har vært strålende fornøyd med den helt til i dag. For et par timer siden fikk skjermen plutselig en gultone. Denne gulfargen kommer og går, men skjermen blir normal igjen hvis jeg vipper den i en spesiell vinkel. Vinkelen skjermen er normal i varierer. Beveger jeg på pcen nok blir skjermen etter hvert gul. Må nesten være et hardware problem, tenker at problemet er atskjermen har dårlig kontakt med resten av lap'en. Har lite lyst til å sende den inn. Noen som vet hva jeg kan gjøre? PS: Merker nå at gulfargen flimrer mens jeg trykker på tastaturet. Ikke bare skjermen som er problemet? Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 høres ut som det er dårlig kontakt ja, du burde sende den inn på reklamasjonen du har. Du KAN skru opp hele chassiet og sjekke selv, men det er ikke alle butikker som liker det og du KAN miste garanti/reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå