Mr. Lurk Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 blir nok mest sannsynlig det ja, men orker virkelig ikke skole imorgen! Det var denne holdningen en kompis av meg hadde når han gikk på skolen, i går serverte han meg 3 tikroners cheeseburgere. Den hadde søsteren min og, hun er 19 år og har drømme CV for alderen, jobber i UD og har masse CVting fra FN. En skulking-ish ting skader ikke. 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bli hjemme du, det er ikke bra å tvinge seg til noe man ikke vil. Eller..... Dessverre så blir man tvingt til å gå til Barneskolen og Ungdomsskolen.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvis du vil ha noe å skylde på som de ikke får sjekket så si du har pancreas og galleveisdyskeni. Jeg har hatt det i 7år og er 50% ufør, det er helt klart fraværsgrunn. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skulk, det er ungdomsskolen, du klarer deg. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor typisk er det ikke å bli syk den dagen det er en gymprøve? Gymlæreren kommer til å tenke i disse baner, og vil bli sett negativt på. Bare gi det du kan på prøven og si at du gjorde ditt beste. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hvor typisk er det ikke å bli syk den dagen det er en gymprøve? Gymlæreren kommer til å tenke i disse baner, og vil bli sett negativt på. Bare gi det du kan på prøven og si at du gjorde ditt beste. Hun har gode karakterer i gym, tilfeldigheter skjer. Og hvis hun har gode karakterer i gym fra før så regner h*n nok med at hun hadde fårr en god karakter. Endret 27. november 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 blir nok mest sannsynlig det ja, men orker virkelig ikke skole imorgen! Det var denne holdningen en kompis av meg hadde nå r han gikk på skolen, i går serverte han meg 3 tikroners cheeseburgere. Haha, duu... Det er bare imorgen, trust me! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Neeei, ikke gjør det. Skulk. Live a little. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvis det var fysisk test: når du går til skolen så "tråkk over" så halter du deg hjem får en melding om at du ikke kan bli i gymmen evt bli hjemme heledagen. Hvis det ikke er fysisk: åpne opp vinduet på rommet dit ta på deg en vat t-skjorte og sov du blir garantert syk! Andreting: Lampefeber, ta termometeret på en lampe og så har du 39 i feber Fingern ned i halsen Sjekk om dere har noe avføringsmiddel Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Neeei, ikke gjør det. Skulk. Live a little. Du er så baaad! :!: Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bruk tannkosten din om du ikke kommer langt nok ned i halsen, til at du brekker deg og spyr. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Dessverre så blir man tvingt til å gå til Barneskolen og Ungdomsskolen.. Dessverre? Vi har det altfor godt i landet her... Nå er jeg inne i mitt 15. skoleår (på rad), og jeg har tre eksamener på en drøy uke, men du hører ikke meg klage? Nei, ta testen og gjør så godt du kan. Hvis du har gode karakterer i gym ser jeg ikke for meg at dette blir et problem. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei! Jeg har et stort, eller ikke så stort, men et problem; Jeg vil fake syk og bli syk over natten! Har hørt at det går ann å drikke et glass med vann også spise en dose med salt. Er det sant at man kaster opp da? Skal ha en prøve i gym i morgen jeg virkelig ikke vil ha, og ikke kom med sånne dumme kommentarer om at skolen er lurt osv. Jeg har bra karakterer og har aldri skulket før, så ikke kom med noen sånne kommentarer! Håper noen vil hjelpe meg =) Hvis du aldri har skulket før ser jeg ikke problemet, de som aldri skulker blir trodd hvis de sier de er syk. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Virker som om folk er ivrig på at du skal spy Lenke til kommentar
Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Dessverre så blir man tvingt til å gå til Barneskolen og Ungdomsskolen.. Du har rett! Dessverre? Vi har det altfor godt i landet her... Nå er jeg inne i mitt 15. skoleår (på rad), og jeg har tre eksamener på en drøy uke, men du hører ikke meg klage? Nei, ta testen og gjør så godt du kan. Hvis du har gode karakterer i gym ser jeg ikke for meg at dette blir et problem. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor typisk er det ikke å bli syk den dagen det er en gymprøve? Gymlæreren kommer til å tenke i disse baner, og vil bli sett negativt på. Bare gi det du kan på prøven og si at du gjorde ditt beste. Hun har gode karakterer i gym, tilfeldigheter skjer. Og hvis hun har gode karakterer i gym fra før så regner h*n nok med at hun hadde fårr en god karakter. Vel blir vel gymprøve neste uke isteden da. Gikk hvertfall sånn med de som skulka slike prøver når jeg gikk på skolen. Derp OP bare dra på skolen å gjør ditt beste. Lenke til kommentar
emwa Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 skriv en fake-melding fra foreldrene dine om at du ikke skal delta i kroppsøvingstimene. Fungerer som faen. Har gjort det en del ganger sjæl. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 blir nok mest sannsynlig det ja, men orker virkelig ikke skole imorgen! Det var denne holdningen en kompis av meg hadde nå r han gikk på skolen, i går serverte han meg 3 tikroners cheeseburgere. Haha, duu... Det er bare imorgen, trust me! Hehe, var så klart satt på spissen, men han var et dophue også, da. Lenke til kommentar
endretbrukernavn Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Andreting: Lampefeber, ta termometeret på en lampe og så har du 39 i feber Lampefeber funker fjell, bare husk å stikke hodet ned i vasken med varmt vann så du faktisk er varm. Ellers kan det bli litt mistenkelig. Funka 4 dager på rad for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå