Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli syk

Andrea1234

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et stort, eller ikke så stort, men et problem;

Jeg vil fake syk og bli syk over natten!

Har hørt at det går ann å drikke et glass med vann også spise en dose med salt. Er det sant at man kaster opp da?

Skal ha en prøve i gym i morgen jeg virkelig ikke vil ha, og ikke kom med sånne dumme kommentarer om at skolen er lurt osv. Jeg har bra karakterer og har aldri skulket før, så ikke kom med noen sånne kommentarer!

Håper noen vil hjelpe meg =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SÅ om jeg er veldig mett er det lettere å spy?

Jepp! Men jeg må si jeg holder med rapak1, du burde manne/kvinne deg opp, lese til prøven og gjennomføre den (selv om du sier du ikke vil ha sånne tips). Du kommer til å føle deg bedre etterpå, enn du hadde gjort om du skulka.

Jeg får vel bare dra på skolen :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke vits å lage stor styr ut av dette da. Er man syk, så er man syk. Krever de skriftlig melding, får du bare stikke til helsesøster dagen etter og forklare hva du nå ble syk av, f.eks enkleste er nok å si matforgiftning og oppkast, eller dra til legen din og få melding derfra.

Folk gjør dette ofte selv i arbeidslivet, så no big deal egentlig.

Lenke til kommentar

Bare prøv å skuespill det men vis de ikke vil, drikk et glass med vann blanda med litt vann. Drikk alt på en slurk uansett hvor ille det er.

Snuser du? Vis du har anledning på kort tid kan du jo ha i en snus for lenge eller med et ''uhell'' svelge litt av ''vannet'' som kommer fra snusen. Funker jo som bare pokker vis du virkelig vil spy.

Men du kan jo bare fake spy med å si at du spydde i do eller noe, trur ikke foreldrene dine vil ha et bevis på at du har spyd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...