Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei! Jeg har et stort, eller ikke så stort, men et problem; Jeg vil fake syk og bli syk over natten! Har hørt at det går ann å drikke et glass med vann også spise en dose med salt. Er det sant at man kaster opp da? Skal ha en prøve i gym i morgen jeg virkelig ikke vil ha, og ikke kom med sånne dumme kommentarer om at skolen er lurt osv. Jeg har bra karakterer og har aldri skulket før, så ikke kom med noen sånne kommentarer! Håper noen vil hjelpe meg =) Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvis du stikker fingrene langt nok ned i halsen så for du brekninger og da kan du spy. Ikke kvel deg da. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Om målet ditt er å kaste opp er det bare å stikke en finger i halsen. Om du heller vil ha det ut i andre enden kan du prøve noen slurker lampeolje eller parafin...eventuelt den litt tryggere måten med litt grønnsåpe og vann opp i rattatta. Lenke til kommentar
Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Hmm.. Jeg klarer ikke stikke fingern langt nok ned! Men kan jo prøve igjen, hvor langt ned må fingeren? Takk for svar btw:) Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg hadde heller satsa på skuespill, men om gamlingene ikke er lette å overbevise så får du bare spise/drikke en del (da blir det lettere), stikke et par fingre så langt inn i munnen at du brekker deg. De aller fleste får til det uten problem. Lenke til kommentar
Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 SÅ om jeg er veldig mett er det lettere å spy? Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Sorry men.. Mann deg opp og dra på skolen i morgen. Finnes ingen bedre utvei. Da slipper du å stresse med å kaste opp osv... 2 Lenke til kommentar
Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 blir nok mest sannsynlig det ja, men orker virkelig ikke skole imorgen! Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 SÅ om jeg er veldig mett er det lettere å spy? Jepp! Men jeg må si jeg holder med rapak1, du burde manne/kvinne deg opp, lese til prøven og gjennomføre den (selv om du sier du ikke vil ha sånne tips). Du kommer til å føle deg bedre etterpå, enn du hadde gjort om du skulka. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ikke dryl innpå med salt, det dreper deg i for store mengder. Da tar du heller å driter i et lite glass, og så gumler du det i deg som om det var youhurt mens du hikster av latter og smører det utover deg selv og veggene og ...du slipper skolen den dagen. Postet av anonym: d15dc48c6efd7511d205007f2ad0792e 1 Lenke til kommentar
Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 SÅ om jeg er veldig mett er det lettere å spy? Jepp! Men jeg må si jeg holder med rapak1, du burde manne/kvinne deg opp, lese til prøven og gjennomføre den (selv om du sier du ikke vil ha sånne tips). Du kommer til å føle deg bedre etterpå, enn du hadde gjort om du skulka. Jeg får vel bare dra på skolen 1 Lenke til kommentar
masb Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva med å bare bli hjemme? Læreren har ikke videokamera på rommet ditt Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er det en fysisk prøve? Lenke til kommentar
Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 ja det er en fysisk... turn! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ikke vits å lage stor styr ut av dette da. Er man syk, så er man syk. Krever de skriftlig melding, får du bare stikke til helsesøster dagen etter og forklare hva du nå ble syk av, f.eks enkleste er nok å si matforgiftning og oppkast, eller dra til legen din og få melding derfra. Folk gjør dette ofte selv i arbeidslivet, så no big deal egentlig. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bare prøv å skuespill det men vis de ikke vil, drikk et glass med vann blanda med litt vann. Drikk alt på en slurk uansett hvor ille det er. Snuser du? Vis du har anledning på kort tid kan du jo ha i en snus for lenge eller med et ''uhell'' svelge litt av ''vannet'' som kommer fra snusen. Funker jo som bare pokker vis du virkelig vil spy. Men du kan jo bare fake spy med å si at du spydde i do eller noe, trur ikke foreldrene dine vil ha et bevis på at du har spyd.. Lenke til kommentar
Andrea1234 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Hva med å bare bli hjemme? Læreren har ikke videokamera på rommet ditt Har ikke samvittighet til å late som at jeg er på skolen, mye bedre å fake syk.. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Da er det bare å gi alt. Læreren sitt ansvar hvis du knekker nakken Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 blir nok mest sannsynlig det ja, men orker virkelig ikke skole imorgen! Det var denne holdningen en kompis av meg hadde når han gikk på skolen, i går serverte han meg 3 tikroners cheeseburgere. 3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bli hjemme du, det er ikke bra å tvinge seg til noe man ikke vil. Eller..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå