Slettet-YGj9hz Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei, Har et problem her. Jeg har en golf 1,9TDI 2005 der lyktene forran har slutta å funke. Snakket med et bilverksted som sa at de fleste verksteder ikke fikser dette fordi det er uorginalt :S Noen som hvet hvor jeg kan få noen til å ta en titt på det i Oslo/Akershus? Problemet er at venstre siden gir null lys, høyresiden funker i 10 sekunder før den slukker; da skrur jeg av og på lysene og da funker det i 10 sekunder til osv. Fjernlys funker utmerket. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 xenon? Kan være den ballasten Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 xenonlys ja. Ballasten? Lenke til kommentar
volvopentagon Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Den store gjerne firkanta boksen som kommer rett før lyspæra. Dårlig kontakt eller defekt.. Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Okey, må vell ta den med på verksted for å sjekke det? Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ettermonterte uoriginale xenonlys, eller originale xenonlys i feil lykter? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Dette er vel noe du har ettermontert selv? Denne bilen har sikkert canbus og da blir det rot med ettermontering av xenon. Har du mulighet til å prøve settet på en annen bil så vet du om det er settet eller bilen som det er noe galt med. Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg kjøpte bilen sånn. det er ettermontert hele skjiten. det fungerte utmerket før, bare sakte men sikkert dødd Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tror ikke canbusen lager dette problemet Viss du ikke er lysten på å montere originale lykter igjen, bør du nok vertfall demontere xenondelen og montere originale halogen pærer Husk at ballasten må og fjernes, halogenpærer må ikke brukes tilkoblet ballasten Ville også sjekket hva som er gjort med ledningsnettet, om de uoriginale lyktene har stikk for originalt ledingsnett, eller om det er gjort noe garasjemekk her Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bertram bil ved grenseveien tror jeg vil ta jobben. Dem er veldig greie der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå