Rolf Kristensen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bare en test Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har akkurat fått somlet meg til å kjøpe en "moderne og avlang" skjerm. Prøver å tilpasse bildene til den størrelsen samt Digit. Noen som vet hva som er optimal størrelse ? Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skarpt og artig bilde dette. Noe utbrent på det hvite kanskje...! PS! Har merket meg følgende anbefalinger fra diverse leverandører: 19-tommers skjerm (standardproporsjoner): 1280 x 1024 piksler 20-tommers skjerm (standardproporsjoner): 1600 x 1200 piksler 22-tommers skjerm (widescreen): 1680 x 1050 piksler 24-tommers skjerm (widescreen): 1900 x 1200 piksler Vet ikke om dette hjelper deg, men har erfart at å prøve er en godt ting.... Kjører f.eks. selv til tider på en HP 22" widescreenskjerm med 1680x1050 og det funker bra både her og der! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Takk for rask tilbakemelding ! Jeg ser at anbefalt størrelse hos meg er 1920 X 1080, men det fyller ikke hele skjermen her på Digit. Det er det uansett få bilder her som gjør, og hvis jeg trykket på " Se bildet i full størrelse" så blir de jo som regel alt for store ? Når det gjelder det aktuelle bildet som er fra Fotografiets dag fra Horten i fjor, så har du helt rett i at personen til venstre er veldig utbrent, jeg har bare brukt det til å teste ut div. størrelser med Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Fin doku - er gået lidt hårdt ud over den unge mand kan jeg se :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg