tobias1998 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Trenger 1v batterier til å seriekoble for å få 5v, da kan jeg lage iphonen min. Kanskje litt klønete forklart med dere skjønner nok hva jeg mener. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) da kan jeg lage Lade, mener du? Uansett, 1V batterier tror jeg ikke finnes, og om de finnes er de dyrere enn å bare kjøpe en masseprodusert iPhone-lader. Endret 27. november 2011 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 USB er vel 5v. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Stemmer, USB er 5V. Gjør et googlesøk etter DIY iPhone charger, så finner du mange enkle byggeveiledninger. Jeg påtar meg ikke noe ansvar for om de fungerer, eller skader utstyret ditt. Det enkleste er å kjøpe noe som er masseprodusert. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Clas Ohlson selger en slik for 79 kr. Da er det lite produktivt å prøve å lage noe selv. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=167105202 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå