Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegansbil til jente!

theresaaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Indian skrev (På 24.12.2011 den 15.27):

Jetta var en Golf med rumpe.

ja men skjelden vare her til lands enn golf 2

for noen mnd siden lå den en strøken jetta 2 til salgs som var knapt gådd 100k og en eier eldre mann siden den var ny og gådd langt nordafor og tectylert. og han skulle ha 10 lapper for den. hva får man for 10 lapper idag?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32035140

dette er nok den mest strøkne golf 2 som finnes i hele verden tørr jeg påstå. ser jo ut som den rulla ut av fabrikken igår. hadde jeg hadd 45 lapper hadde jeg ikke vært i tvil ;)

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Behøver vel ikke være saabfreek for å se hvor godt valg en Saab faktisk er, spesielt nå etter konkursen. Prisene stuper, men bilene er fremdeles flotte.

Det eneste negative er høyt bensinforbruk, men med komforten, sikkerheten og kvaliteten, mener jeg dette gjør opp for forbruket. Tommel opp til TheGnome!

Lenke til kommentar
  Bearar skrev (På 26.12.2011 den 1.54):

Behøver vel ikke være saabfreek for å se hvor godt valg en Saab faktisk er, spesielt nå etter konkursen. Prisene stuper, men bilene er fremdeles flotte.

Det eneste negative er høyt bensinforbruk, men med komforten, sikkerheten og kvaliteten, mener jeg dette gjør opp for forbruket. Tommel opp til TheGnome!

jo klart alt bortsett fra forbruket var bra med 9000 jeg hadde :p

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
  1915 skrev (På 25.12.2011 den 20.56):

thegnome: er du saabfrik? var det jeg og en gang i tiden men gikk bort fra det ;)

og nå blir garantert delene dyrere siden skaab er konkurs ;P

(har hadd saab selv)

Jeg er på ingen måte Saab-freak, men jeg mener det er svært mye bil for pengene i den prisklassen. Man skal lete lenge for å finne like trafikksikre og solide biler til under 25 000. Jeg ser heller at dagens unge freser rundt i en "nyere" Saab fremfor BMW E36, Polo fra the 90's og eldre Corolla.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

joda klart det. men da må man finne en som er i bra stand. å kjøpe noe saab med delvis effekter er heller ikke noe bra. eller, det gjelder generelt biler da. selv hater jeg defekter på mine biler. så fort jeg finner/merker at noe ikke er som det skal eller ikke funker så fikser jeg det med en gang/så fort jeg får kjøpt deler.

en gammel bmw er vell heller ikke av beste slaget. og saab kom jo tidli på 90 tallet med airbag så det passer bra for sikkerhetens skyld og i tillegg er det framdrift på hjulene og ikke baktrekk slik som de fleste 18åringer vill ha. jeg har sedd hvordan det har endt med mange. har selv vært av veien med omega stv og det var ikke det mest behaglie jeg har opplevd. ville heller kjørt av veien med en saab med airbag enn en gammel bil uten airbag. men selv har jeg ikke airbag i noen av bilene mine siden jeg hater nyere biler pga alt mulig duppedingster og alarmer og følerer for hver minste ting. som sagt, signaturen min taler for seg selv hva jeg kjører og er fornøyd med det jeg kjører ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...