jubb Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Helt fram til noen dager siden har laptoppen min ikke hatt noe problemer, men nå finner den plutselig ikke det trådløse internettet lengre. Jeg vet att det ikke er noe galt med internettet fordi min andre laptop har ingen problemer med å finne det. Jeg lurer på hva det kan være. Virus? Internettkortet? Jeg har ingen aning, og jeg hadde blitt veldig glad for en løsning. Det kan nevnes att det er det eneste nettet innen rekkevidde. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har du tuklet med noe siden sist det virket? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Kanskje du har klart å skru av senderen. Det er fort gjort på en bærbar. Lenke til kommentar
Epile Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 kompisen min slår på pcen sin, og den funker ikke. så ikke prøv det. Lenke til kommentar
jubb Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 jeg var i ferd med å gjøre ett forsøk på å formatere maskinen, da jeg var litt lei av å være internettløs. Men før jeg kom så langt, gikk jeg inn i kontrollpanelet for å se meg litt om. Og jada, det var bare en knapp jeg måtte trykke på for å aktivere nettet. FYSJ, va jeg er dårlig på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå