Gå til innhold

Hjelp til innkjøp av 3D skjerm.

Anbefalte innlegg

Har etter en god stund hvor jeg har fundert på om jeg skal kjøpe meg en 3D skjerm, altså 120Hz, kommet frem til at det vil jeg.

Det jeg trenger hjelp til er å finne en skjerm som ikke er så altfor dyr og som er helt grei+.

Det som jeg ser etter av spesifikasjoner er da 27" og en responstid på rundt 2ms. Har ikke lyst til å bruke over 4000 kroner, så alt av forslag under dette setter stor pris på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å få en 27" 3D skjerm til under 4000 kr kan du nesten glemme, her har du kanskje en skjerm å velge mellom. Jeg hadde nokt lagt på noen hundrelapper og fått Asus VG278H, her skal man visstnok få med Nvidia 3D-vision kittet som også koster en 1-1300 kr.

Ellers hvis du går ned litt i størrelse har du en veldig god skjerm her, som jeg forøvrig har forrige modellen av selv og er godt fornøyd med.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Å få en 27" 3D skjerm til under 4000 kr kan du nesten glemme, her har du kanskje en skjerm å velge mellom. Jeg hadde nokt lagt på noen hundrelapper og fått Asus VG278H, her skal man visstnok få med Nvidia 3D-vision kittet som også koster en 1-1300 kr.

Ellers hvis du går ned litt i størrelse har du en veldig god skjerm her, som jeg forøvrig har forrige modellen av selv og er godt fornøyd med.

Det vel det jeg selv opplever i grunn, men tenkte kanskje at noen her på forumet visste om noen gode tilbud.

Ang de 3D brillene så er det fint, men jeg er i grunn ikke ute etter 3D effekten i seg selv, det 120Hz som jeg sikler etter da jeg ikke er fornøyd med mine lusne 60Hz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...