CellularDude Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har en iPad 1 16 GB kjøpt for ca ett år siden. Den er oppgradert med IOS5. Etter oppgraderingen tidligere i høst, er Safari blitt meget ustabil. Den slår seg ofte av. Noen som vet hva årsaken kan være, eller hva som kan fikse problemet? Problemet gjelder kun Safari. Andre apper fungerer fint Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kan være en liten feil i IOS5, har du oppdatert etter det? Hjelper som regel Lenke til kommentar
Mathiasoh Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Har du Jailbreaka den?, om du har det så er det kansje grunnen ellers så har den lite minne igjen, jeg hadde samme progleme før med mange apper Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg har ikke jailbreaket den. Den er oppdatert med den foreløpig eneste oppdateringen til IOS5. Har dessuten tømt cache og cookies. Problemet er der likevel. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Prøv å last ned en annen nettleser til apple får laget en ny oppdatering Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Prøv å last ned en annen nettleser til apple får laget en ny oppdatering Ja, jeg har Opera også, og den er det ikke noe tull med, men på Safari har jeg masse bokmerker. Vet ikke om problemet med Safari er noe kun få opplever. I så fall er det uvisst om det kommer med i noen snarlig oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå