smort1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Lastet opp et bilde nå nyss og ser at de autimatiske exif-dataen er gått litt "berserk": Skulle gjerne hatt et objektiv med denne brennvidden, da skulle dere fått se småsteinene oppe ifjellet og barnålene på skogen der forran.. Hvorfor skjer dette mon tro???? EXIF-Data: Kamera: CORPORATIO (Klikk for pris) Brennvidde:1000000.0 mm Lukkertid:1/255 s Blender:f/640.2 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tja, det objektivet skulle fått ligge for min del... med en blender på f/640. Du skal ha noen dryge lukkertider for å få litt lys inn der Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Tja, det objektivet skulle fått ligge for min del... med en blender på f/640. Du skal ha noen dryge lukkertider for å få litt lys inn der Mja, kunne jo latt det ligge på opptak i ca. en uke kanskje....(men ikke på denne årstiden da...) Endret 27. november 2011 av smort1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 TJA !!! Tenk dere hvor fint det hadde vært om vi kunne ha fått muligheten til å skrive inn EXIF-dataene selv - manuelt - som vi har nevnt i vide og breie i flere måneder. RAK-foto :!: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tjah - med den durabelige brennvidden i millimeter, så blir selv en så liten blender som f/640.2 en ganske så stor blenderåpning på over halvannen meter, så det er slett ikke noe å kimse av... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 TJA !!! Tenk dere hvor fint det hadde vært om vi kunne ha fått muligheten til å skrive inn EXIF-dataene selv - manuelt - som vi har nevnt i vide og breie i flere måneder. RAK-foto Jau du! I det nye digits tidligste dager i sommer så etterlyste jeg raskt en manuell mulighet for exif felt slik som på gode gamle digit. Forstår jo an en godt kan legge inn exif i beskrivelsen, men det er nå en gang altfor tungvindt da.... Så er fortsatt enig med meg selv og deg her ja!!!!! 1 Lenke til kommentar
Terje Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dette er en fortsatt god ide som vi må få på plass snart Jeg er opptatt med lesing- og gjennomføring av diverse eksamener nå de neste par ukene, så det blir nok ikke gjort så mye på digit i denne perioden.. til opplysning Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Dette er en fortsatt god ide som vi må få på plass snart Jeg er opptatt med lesing- og gjennomføring av diverse eksamener nå de neste par ukene, så det blir nok ikke gjort så mye på digit i denne perioden.. til opplysning Skjønner den Terje! Vi som er ferdig med lesing og slikt er vel bare litt utålmodig, men vi tåler å vente så lenge vi ikke venter forgjeves... PS! Lykke til med lesing og eksamener, og God Jul og Godt Nyttår hvis vi ikke hører noe fra deg før på nyåret (viktig å ta seg fri innimellom også vettu) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg