dannyboy92 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei! Jeg kjøpte en bil her i september, som jeg avskilta uten og betale omreg avgift, da den skal stå på vinterlagring og pusses opp. Det jeg lurer på er om jeg må betale omreg får å få på prøveskilt/midlertidig skilt, eller om jeg bare trenger å betale får prøveskilta (250kr) får så å få flyttet den fra A til B. Noen som vet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 så vidt jeg vet skal det være nok med prøveskilt. Du kan jo evt høre med biltilsynet? Mvh Faller Lenke til kommentar
dannyboy92 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Skal utover å kjøp skilt i morgen tenkte jeg, men tenkte å høre her først, om noen hadde erfaring med det, så jeg slipper å ta bussen til biltilsynet får å bli sendt hjem tomhendt Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nei, du trenger ikke å betale noe mer enn for bare prøveskiltet nei. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er som Gryteretten sier ikke noe problem så lenge skilter er innlevert. Derfor er det lurt å gjøre som du gjorde, levere inn skiltene. Hvis du ikke hadde gjort det, så ville du ikke fått prøveskilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå