Pettersenper Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei, når jeg ikke har på surround på mitt g930 headset høres det ofte ut som om det er sterkere lyd i høyre øre, men om jeg så prøver å høre på først ene og så andre er det ikke så lett å høre forskjell. Jeg prøvde nylig dette på skyrim og da fant jeg ut at det rett og slett var noen lyder som ikke kom i det hele tatt på venstre øre, f,eks den litt mørkere lyden(bass?) som kommer når jeg tar musen over ett symbol på kartet. På det venstre øret hører jeg bare den lyse lyden. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette, eller burde jeg klage? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Test med et annet headsett for å eliminere at det er trøbbel med lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg fikk testet med ett annet headset, og det ga meg lik lyd på begge ører. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ja, er slik hos meg også når jeg spiller noen spill. Er vel pga. surround lyden kommer på default gjennom det USB lydkortet. I spill der man kan velge 2.1/5.1/7.1 er det ikke et problem. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Det er bare det at jeg ofte føler at det er bedre kvalitet på lyden når jeg ikke har på surround, i allefall på det øret all lyden fungerer. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Det er plutselig enda tydeligere at det er høyest lyd fra høyre øre, men når jeg skifter fra stereo til mono(lyd-->lydenhet) i VLC får jeg lik lyd på begge ører i VLC. Når jeg skifter tilbake er det nesten bare lyd i høyre øre om jeg ikke har på stereo på headsettet, men når jeg skifter til stereo på headsetet blir det likevel mest lyd på høyre øre. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Har aldri vært borti dette utenom noen spill. Lenke til kommentar
Tomyrz Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ja, har hørt mange som har problemer, men funker g930 til ps3? Og burde jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Egen versjon til PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå