Nihilist1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg er en ca 30 år gammel mann, som til tross for at jeg er slank, godt trent, passelig høy og passelig mørk, har helt fin lengde på utstyret, og ikke noen lyter eller synlig handicap, er sørgelig ensom og seksuelt frustrert. Jeg har hatt mange damer som har vært interessert i meg opp igjennom årene, men jeg har bare hatt korte forhold eller noen one-night stands med et par av dem. Problemet er at jeg har veldig sære seksuelle preferanser jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere. Jeg har de siste 10 årene gradvis blitt klar over at jeg tenner på eldre damer over 50 år, gjerne med sølvgrå farge på håret, gjerne korrekt antrukket med pene sko og strømper. Gjerne med koselig utseende, runde i ansiktet, i alle normale vektklasser. Jeg drømmer om å se disse kvinnene i f.eks nylonstrømper, korsett, silkeermer, med pisk, latexhansker osv. Jeg drømmer om at jeg knepper opp blusen deres, mens de smyger hendene sine opp i skrittet mitt. Det gjelder ikke alle eldre kvinner jeg ser, men det later til å være en slags forutsetning for å få bendern. Jeg lurer nå på hvordan jeg skal gå fram for å få kontakt med slike damer, enten de er gift eller ugift. Dette bærer preg av mye risiko, både for politianmeldelse og hysteriske scener. Jeg går ut ifra at det er day game som gjelder, men hvor? Må jeg henge i butikken i timesvis hver dag? Må jeg gå i kirken? Må jeg lete etter spesielle sangkor? Hvilke situasjoner? Og hvordan introduserer jeg for en dame som er gammel nok og vakker nok, at jeg ønsker å ligge med henne? Dersom jeg ikke er tydelig nok, vil hun ikke selv tørre å tenke tanken om at jeg ønsker å pule henne. Dersom jeg er for tydelig, blir det kanskje skrik, skrål, veldig pinlige situasjoner. Lei av å runke. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Enkelt å greit: bruk netter til å finne møteplasser, og når du går på byn, gå dit de eldre damene er. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Enkelt å greit: bruk netter til å finne møteplasser, og når du går på byn, gå dit de eldre damene er. Nei, dette er ikke enkelt. For det første, så er jeg ikke en supersjekker. Det er kanskje ikke så vanskelig å forstå, når tiltrekkingen av yngre jenter ikke er helt i hundre, og jeg har gått saftig på trynet et par ganger, sånn ala duden som her: http://www.kjendis.no/jomfru/ Jeg har litt for mye frykt, og lurer på om jeg kan jobbe dette ned, om jeg har en slagplan for hvordan og hvor jeg skal fiske. Det kan godt være ekstremt. Jeg kan godt slenge meg ned ved siden av første og beste bestemor på et bakeri, og spørre henne hvordan det hadde vært om jeg tok den melisglasuren og smørte utover hele kroppen hennes, og slikket det av fra rumpehullet til munnen, men jeg tror ikke at vi da går hånd i hånd hjem til henne med det første... Så hva slags ice breakers bruker man på eldre damer som ikke forventer å bli sjekket opp, og i hvert fall ikke av en mye, mye yngre mann? Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Oi, det ble stille. Ingen som sier "faen så ekkel du er, mann." Ingen som lever seg inn i materien og gir pick-up tips, dialogforslag, ingen som har noe som helst å komme med. Bare total ignorering. Lenke til kommentar
whateverw Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Tja. Q. What does the pussy of a 70 year old woman taste like? A. Depends. EDIT: For å være hjelpsom... liker du håndarbeid? Endret 27. november 2011 av whateverw Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Det finnes noen av den typen kvinner du søker på Cupido Club, så jeg har meg den frihet å anbefale de. Feil i lenken, måtte rette opp det. Endret 27. november 2011 av Anskar Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har litt for mye frykt, og lurer på om jeg kan jobbe dette ned, om jeg har en slagplan for hvordan og hvor jeg skal fiske. Det kan godt være ekstremt. Jeg kan godt slenge meg ned ved siden av første og beste bestemor på et bakeri, og spørre henne hvordan det hadde vært om jeg tok den melisglasuren og smørte utover hele kroppen hennes, og slikket det av fra rumpehullet til munnen, men jeg tror ikke at vi da går hånd i hånd hjem til henne med det første... Gjør som meg: vri det om til noe enklere(f.eks. en utfordring for deg selv) om du har såpass mye frykt at du pingler ut Å kjøre på med noe ekstremt tror jeg gjør ting vanskeligere Så hva slags ice breakers bruker man på eldre damer som ikke forventer å bli sjekket opp, og i hvert fall ikke av en mye, mye yngre mann? Start å prat med de først, og finnes det en slags kjemi, så prøver du å sjekke de opp Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 En venn av meg som er like gammel som meg(19 år) sjekket opp milfs(30+) i en periode på utesteder hvor de hang på. Han er veldig seksuell og viser det, og har fått trekant med to milfs før. Skal dog merkes at han er veldig god med damer, men det illustrerer et poeng: Han er på utesteder hvor han finner damer i den alderen. Det er viktig å merke seg at rent sjekkemessig er de ikke ute etter forhold, men etter yngre kuk. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg må nesten få lov til å fortelle en fornøyelig historie i en slik sammenheng. Jeg er en litenskapelig chatter, og har en tid chattet litt med en gutt på 20 i en by i Nord-Norge. Han er hissig på cougars, eller milfs, som en innlegger overfor kaller dem, kjært barn har mange navn. Jo, denne unggutten har altså en forkjærlighet for eldre kvinner, de modne, de over 40, de som liker unge gutter. Og han er ofte på en pratekanal på Nettet hvor han søker disse kvinnene. I løpet av et par uker her i vår fikk han fin kontakt med ei på 42. Hun har vært litt skeptisk med å gi seg til kjenne, for det er en liten by der nesten alle kjenner alle. Hun har fortalt at hun bl a har en sønn på 19 og ei datter på 22 og har vært engstelig for at (en av) de to kunne vite hvem han var, gutten hun chatter med. Det var vel lite sannsynlig, skulle man tro, men en dag opplyste hun at hun skulle ha konfirmasjon den helga og kunne ikke møte ham da. Det var da han jeg chatter med begynte å lure ... og for å gjøre en lang historie kort så viste det seg at den voksne kvinnen han har sexchattet med og avtalte å møte er mora til bestekompisen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå