Robbansvenske Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Er det ikke på tide at få en penere og mere praktisk løsning på uthenging av Svindlere? Nå varsles det gjennom Salgsannonser som regel. Er det mulighet at få en icon med "meldifra" funksjon eller noen form for varsel ovan t.ex annonsekategorierne så man kan følge med enklere? Kanske letter for HW.no at sjekke og se hvis noen har meldt ifra og? Finnes sikkert bedre forslag men noe kan kansje gjøres? Endret 27. november 2011 av Robbansvenske 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Støtter denne. Rett og slett, synes jeg at de kan sette opp et poengsystem. Har mast om det lenge nå. Hvis en kan kommentere og gi poeng til selgere så er det mye tryggere å handle her. Det er visstnok et slags system for dette allerede, men det er forferdelig kronglete å bruke, og fungerer dårlig i praksis. Ta inspirasjon fra ebay! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ebay sin er finfin, trengs ikke å dele det opp noe utover positiv, nøytral og negativ. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Gi beskjed hvis noen blir svindlet på annonse 35287 "14 dager IPad mini Retina 16GB Sort selges rimelig!". Den minner mistenkelig på en annonse der jeg betalte forskudd uten å få noe. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Gi beskjed hvis noen blir svindlet på annonse 35287 "14 dager IPad mini Retina 16GB Sort selges rimelig!". Den minner mistenkelig på en annonse der jeg betalte forskudd uten å få noe. Er lurt å ikke gjøre svindel altfor enkelt for de også da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg