Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor får jeg kjøpt Asan Mann?

Anskar

Anbefalte innlegg

Asan Mann er et intimpleieprodukt for menn. Jeg begynte å kjøpe det da produktet kom på markedet. Da fant jeg varen i nesten alle dagligvarebutikker her i Trondheim, Coop Mega, Rema1000 osv.

I den senere tid er det blitt vanskeligere og vanskeligere å finne produktet i butikkhyllene, sist jeg kom over det var i en Rema1000-butikk langt ute på bondelandet og der kjøpte jeg alt de hadde, et lager som har vart til nå.

Nå finnes Asan Mann ingen steder, jeg har vært innom nær sagt alle tenkelige butikker i Trondheim, men må gå skuffet ut igjen. Noen tipser meg om Rema1000, men, som sagt, der har jeg allerede vært.

Mitt spørsmål til almuen er derfor enkelt:

Hvor i Trondheim får jeg kjøpt Asan Mann?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All den stund jeg fortsatt har problemer med å finne Asan Mann i butikkene, sendte jeg i dag tidlig en mail til den norske distributøren med spørsmål om hvor jeg kunne finne produlktet til salgs. Litt senere fikk jeg dette svaret:

Ica Super og Ica Maxi, noen Ica Nær (Frivillig sortiment), Meny, Ultra og Centra.

Lenke til kommentar

Noen butikker på landet tar inn etter fårspørsel. Sånn som butikken på landet der far bor. Der kan man spørre etter ett produkt så går det en uke så har dem det på lager, rart at det ikke er slik med butikkene der du bor.

I Trondheim er verken butikkene på landet eller kjent for sin gode service. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...