jeIIy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg er ca 1.70 veier 60 kilo. føler at jeg trenger mer fett i kroppen. er det mulig å bli større når man bare driver med utholdenhetstrening hver dag? jeg løper ca 1 time hver dag. Burde jeg legge til noen andre øvelser? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Spis som en hest og løft vekter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vil du bli feit eller muskuløs? For å bli feit må du ete meir mat. For å bli muskulæs må du ete meir mat, pluss trene styrke etter eit program med progresjon. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 du løper 1 time hver dag, og vil bli større? kutt ut 3 dager i uka med løping og tren styrke. Gainer trengs kanskje også Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kutt IKKE ut løpinga, men spis mer... Litt styrketrening vil signalisere kroppen med et ønske om mer muskelmasse. Peis på og lykke til Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det er viktig og skille seg mellom kondisjon/utholdenhet og styrke/volum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå