pppftw Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har et lite spørsmål om noe i Wordpress. Jeg har laget en meny helt øverst på siden min med forskjellige alternativer å trykke på, som f.eks. "om meg", "kontakt", "bilder" osv. På noen av sidene, vil jeg ha noen linker. For eksempel hvis folk trykker innpå "om meg", så vil jeg ha en link der det står "fakta", og en annen der det kan stå for eksempel "skriv til meg". Dette var bare eksempler. Uansett, når jeg prøver å lage flere sider inni en annen side, så kommer de opp som en slags rullegardin helt øverst på menyen. Altså at når du holder musepekeren over menyen oppe, så detter alle alternativene ned der. Jeg vil ikke at de skal vises før du trykker innpå selve siden linkene skal ligge på. Håper dere skjønte problemet, og kan hjelpe meg. Takk. Lenke til kommentar
adre Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 1) Liker Du kan få en grei liker plugin for Facebook her http://wordpress.org/extend/plugins/like-button-plugin-for-wordpress/ Og når du har instalert den kommer det opp en liker kapp når du skal til og poste. 2) Rulgardin Vanskelig å skjønne hva du mener. 1. Mener du at det ikke skal være rulgardin men at de skal vises om lenker som dette eller som http://wordpress.org/extend/plugins/like-button-plugin-for-wordpress/nederst på siden 2. Att det skal vises rulgardin når du er inne på om meg siden 3. Eller som knapper på selve siden Begynte nylig med wordpress men hvis du trenger mer hjelp eller at dette ikke hjalp så bare spør så kan jeg se om jeg kan hjelpe. Og hvis ikke så kan jeg se om jeg kan finne det ut. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det høres ut som at du ikke liker drop-down menyen som kommer med standard-temaet til wordpress? Dette kan sikker fikses med en plugin, eller du kan lage et filter til wp_nav_menu() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå