Gnurk! Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Fornektelse er så absolutt den riktige veien å gå! goodjob baltazar Når det er sagt, så har jeg ingen ide om hvorfor du ble kalt dum, litt uprovosert etter min mening, men så igjen så var det du som stilte spørsmålet så alternativet ville vært å la spørsmålet stå ubesvart/lyve for traveldag. Poenget er: selv om det ikke var særlig greit gjort, så ikke spør spørsmål som du ikke vil vite svaret på. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tror dere jeg er dum og ikke vet hva jeg selv prater om ? ja Vel, det var jo et ærlig svar. Jepp, og det er godt backet opp av din årelange trolling på dette forumet. Dette er egentlig en ganske kvalm tråd som oser av uvitenhet og dårlig kjennskap til det politiske Norge. Jeg har sett ganske få tilfeller av at AP spiller offer på noen måte. Bare fordi Breivik nevnes i en debatt betyr det ikke at noen prøver å spille offer. Hvis dere så på debattene før valget så var det ingen tendenser til offer-spilling. Om det var det, så får noen jammen meg linke noen eksempler på det. Jeg ser at noen hevder at AP styrer media, men dette er jo helt feil. Dagbladet, Aftenposten og VG er politisk uavhengige, men om det er noen side de tilhører, så er det uten tvil høyre-siden. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tror dere jeg er dum og ikke vet hva jeg selv prater om ? ja Vel, det var jo et ærlig svar. Jepp, og det er godt backet opp av din årelange trolling på dette forumet. Dette er egentlig en ganske kvalm tråd som oser av uvitenhet og dårlig kjennskap til det politiske Norge. Jeg har sett ganske få tilfeller av at AP spiller offer på noen måte. Bare fordi Breivik nevnes i en debatt betyr det ikke at noen prøver å spille offer. Hvis dere så på debattene før valget så var det ingen tendenser til offer-spilling. Om det var det, så får noen jammen meg linke noen eksempler på det. Jeg ser at noen hevder at AP styrer media, men dette er jo helt feil. Dagbladet, Aftenposten og VG er politisk uavhengige, men om det er noen side de tilhører, så er det uten tvil høyre-siden. Helt enig i at det ikke er noen direkte styring av media, men media har en voldsom tendens til å støtte AP uansett situasjon... Dette trenger ikke å være korrupt fra AP's side, men det gjør så absolutt media som et "nøytralt" medium korrupt, som igjen fører til at mange konkluderer med at "AP&media er korrupt". Kan si meg delvis enig i den konklusjonen selv, men det er ikke noe annet enn personlig mening, men spørsmålet ligger da heller i: "hvorfor har AP denne voldsomme støtten i emdia/ evt: tvinner media rundt lillefingeren?" Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Helt enig i at det ikke er noen direkte styring av media, men media har en voldsom tendens til å støtte AP uansett situasjon... Dette trenger ikke å være korrupt fra AP's side, men det gjør så absolutt media som et "nøytralt" medium korrupt, som igjen fører til at mange konkluderer med at "AP&media er korrupt". Kan si meg delvis enig i den konklusjonen selv, men det er ikke noe annet enn personlig mening, men spørsmålet ligger da heller i: "hvorfor har AP denne voldsomme støtten i emdia/ evt: tvinner media rundt lillefingeren?" Fordi de ikke gjør det? Det er bare noe anti- "kommunister" tror og sier fordi de er frustrert over å ikke få viljen sin, og den letteste måten å bortforklare et slikt nederlag er å skylde på "systemet", og at det er urettferdig og motarbeider dem? Hva gjør en frustrert fotballtrener etter en tapt kamp: klager på dommeren. Hva gjør en frustrert sjåfør etter å ha krasjet? Klager på veiene. Hva gjør en frustrert ungdomsskole-elev som ikke takler matte? Klager på læreren. Hva gjør en frustrert underutdannet håndarbeider? Klager på skattene. Hva gjør en frustrert FrP-er når han ikke får igjennom sine budskap? Klager på AP, media, "hjernevasking", you name it. Endret 12. desember 2011 av aluxez 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Arbeiderpartiet er jo sterkt delaktige i å ha bygget opp det ABB var misfornøyd med. Er de da ofre, eller er partiet i seg selv skyld i medvirkning til drap på Utøya-ungdommene? Det er jo Ap-s politikk ABB var i mot. Det var Ap-folk han ville drepe, både i regjering og på øya. Da er det kanskje noe med politikken til Ap i seg selv man kan se på? Så om jeg moser trynet ditt fordi jeg ikke liker buksene dine, så er det din feil? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Er det noen som har noen konkrete situasjoner hvor AP-topper sa eller gjorde noe -- før valget, i massemedier -- som spilte på at ABB sitt angrep var rettet mot AP, eller på tapet AP har hatt? Såvidt jeg husker var AP flinke til å påpeke at dette var et angrep mot demokratiet... Noe som mange her gjerne vil påstå er et spill for å få folk til å tro at de ikke spiller på offerrollen slik at disse støtter AP fordi de ikke tar offerrollen... Endret 12. desember 2011 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Helt enig i at det ikke er noen direkte styring av media, men media har en voldsom tendens til å støtte AP uansett situasjon... Dette trenger ikke å være korrupt fra AP's side, men det gjør så absolutt media som et "nøytralt" medium korrupt, som igjen fører til at mange konkluderer med at "AP&media er korrupt". Kan si meg delvis enig i den konklusjonen selv, men det er ikke noe annet enn personlig mening, men spørsmålet ligger da heller i: "hvorfor har AP denne voldsomme støtten i emdia/ evt: tvinner media rundt lillefingeren?" Fordi de ikke gjør det? Det er bare noe anti- "kommunister" tror og sier fordi de er frustrert over å ikke få viljen sin, og den letteste måten å bortforklare et slikt nederlag er å skylde på "systemet", og at det er urettferdig og motarbeider dem? Hva gjør en frustrert fotballtrener etter en tapt kamp: klager på dommeren. Hva gjør en frustrert sjåfør etter å ha krasjet? Klager på veiene. Hva gjør en frustrert ungdomsskole-elev som ikke takler matte? Klager på læreren. Hva gjør en frustrert underutdannet håndarbeider? Klager på skattene. Hva gjør en frustrert FrP-er når han ikke får igjennom sine budskap? Klager på AP, media, "hjernevasking", you name it. Flott fornekt dette. Akkurat som det er totalt tabu å snakke om hvordan det var AP's nedtrappings politikk som førte til den sene reaksjonen i utøya tragedien (slike saker var før militært område). Og det har jo selvsagt ikke vært noen syting, spesielt da en viss FRP politiker nevnte at de følte at AP spilte på utøya, da var det jo ingen i AP som gikk ut og sa det var "sååå forferdelig at FRP kunne snakke om noe slikt, når de var så såret"... Hver gang noe slik skjer så blir det alltid skrevet fra AP's synspunkt. i tillegg kan vi se på denne saken med den ene FRP politikeren som var anklaget for å ha betalt for sex... dette fikk en STOOOOR side på vg.no, nå var det slik at tilfeldigvis på akkurat samme tid var en viss AP politiker anklaget (begge anklaget MERK, ingen var bevist skyldig/uskyldig på tiden) for pedofili på samme tid... Dette merket selvfølgelig ikke mange for VG hadde med vilje gjemt denne saken langt nede på siden, i et bittelite vindu... Endret 12. desember 2011 av Gnurk(homesmasher) 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Er jo ikke AP sin feil hvilke vurderinger VG og DG gjør når de velger hvilke saker de skal dekke. Og angående Per Sandberg sine uttalelser er det jo helt klart at folk reagerer på uttalelsene, det er jo en grunn til at han selv beklaget uttalelsene. Og igjen: ta og link til noen videoer eller noe sånt da, som faktisk gir grunnlag til å hevde at AP sine politikere spiller offer, i forkant til uttalelsene til Per Sandberg, som faktisk kunne begrunne uttalsene fra Per Sandberg. Heldigvis ligger Sandbergs politiske karriere i grus, der den burde være. Hvordan kan du mene at media er ute etter FrP når han fremdeles kan være politiker etter å ha slått ned asylsøker, mistet lappen for råkjøring, og stått full på talerstolen i Stortinget. Endret 12. desember 2011 av aluxez Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er jo ikke AP sin feil hvilke vurderinger VG og DG gjør når de velger hvilke saker de skal dekke. Og angående Per Sandberg sine uttalelser er det jo helt klart at folk reagerer på uttalelsene, det er jo en grunn til at han selv beklaget uttalelsene. Og igjen: ta og link til noen videoer eller noe sånt da, som faktisk gir grunnlag til å hevde at AP sine politikere spiller offer, i forkant til uttalelsene til Per Sandberg, som faktisk kunne begrunne uttalsene fra Per Sandberg. Heldigvis ligger Sandbergs politiske karriere i grus, der den burde være. Hvordan kan du mene at media er ute etter Per sanberg når han fremdeles kan være politiker etter å ha slått ned asylsøker, mistet lappen for råkjøring, og stått full på talerstolen i Stortinget. Så du aksepterer at media heller voldsomt mot AP? (din første linje hinter mot akseptansen av dette), kan jo ikke påvise at AP har noe med dette å gjøre, men det er jo ikke akkurat ulogisk.... Per Sandberg beklaget seg ikke NØDVENDIGVIS pga han MENTE det han sa var feil, men heller i frykt for den slaktefesten VG og DB etc gjorde klart for. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Arbeiderpartiet er jo sterkt delaktige i å ha bygget opp det ABB var misfornøyd med. Er de da ofre, eller er partiet i seg selv skyld i medvirkning til drap på Utøya-ungdommene? Det er jo Ap-s politikk ABB var i mot. Det var Ap-folk han ville drepe, både i regjering og på øya. Da er det kanskje noe med politikken til Ap i seg selv man kan se på? Skam deg! Du konkluderer altså med at AP er skyld i at ungdommene ble drept på utøya? Så dersom du kommer til makten, og driver politikk jeg ikke er fornøyd med; så er det greit at jeg går rundt og skyter andre barn for å vise min misnøye? ABB, den terroristen, drepte BARN nede i 15-årsalderen! Skjønner du egentlig hvor frekt det du skriver er?! Dessuten; er man misfornøyd med politikken et parti fører, benytter man seg av andre muligheter enn å gå å henrette, massakrere småbarn! Man demonstrerer, protesterer, danner partier, kjemper DEMOKRATISK; man går ikke og nådeløst henretter småbarn! Dette er barbarisk; dette hører ikke hjemme i Norge! Her har vi frihet, ytringsfrihet, foreningsfrihet, demonstarsjonsfrihet; ergo hundrevis av muligheter til å vise misnøye med politikken. Å HENRETTE ER INGEN MULIGHET! 1 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 De spiller vel ikke offer. De var offer. Om det var som forventet eller ikke skal ikke jeg mene noe om.... Jo, forresten: Det var det. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dessuten; til dere som hevder at AP/AUF ikke var offer/at de bare spiller på det; merk dere hele poenget med ABBs angrep; nettopp det å ramme AP/AUF! Og det var nettopp det han faen meg klarte å gjøre! En mishandlet kone kommer opp til retten; mannens forvsarer spiller på at hun "spiller offer". Voldtekstsoffer kommer opp til retten; voldtektsamennes forsvarer spiller på at hun "spiller offer". Gir disse to setningene noen mening? NEI; det gjør de faen meg ikke; er man offer så er man offer. AP og AUF var offer; intet dere sier kan forandre på det! Dessuten; AP/AUF gjennomførte et godt valg; ingen gikk rundt i gatene og gråt og var lei seg for å SANKE STEMMER; tvert i mot; de var på TV, de var i MEDIA; for å diskutere poltikk! Disse hersens FrP-politikerne er en skam for Norge; dere idiotiske måter å uttale og uttrykke seg på, inklusive dere dumdristige handlinger er til å grine over; dette er liksom politikere som prøver å få frem poeng. FrP har sikkert noen gode poltiske poenger; men dessverre kommer ikke dette godt nok frem ettersom de er mer opptatt av å stigmatisere og kritisere og prøve å overkjøre andre enn å faktiisk DISKUTERE og FREMSETTE politikk. Skam til FrP. Hilsen en som verken stemte AP eller FrP! Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du konkluderer altså med at AP er skyld i at ungdommene ble drept på utøya? Det var ikke blind vold, nei. Så dersom du kommer til makten, og driver politikk jeg ikke er fornøyd med; så er det greit at jeg går rundt og skyter andre barn for å vise min misnøye? Hva mener du med greit? Om jeg liker det? Dessuten; er man misfornøyd med politikken et parti fører, benytter man seg av andre muligheter enn å gå å henrette, massakrere småbarn! Nei, nå gjorde jo ikke ABB det, da. Så om jeg moser trynet ditt fordi jeg ikke liker buksene dine, så er det din feil? Dersom jeg kunne ha unngått det ved å ha på meg andre bukser, så har jeg en del av skylda, ja. 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Arbeiderpartiet er jo sterkt delaktige i å ha bygget opp det ABB var misfornøyd med. Er de da ofre, eller er partiet i seg selv skyld i medvirkning til drap på Utøya-ungdommene? Det er jo Ap-s politikk ABB var i mot. Det var Ap-folk han ville drepe, både i regjering og på øya. Da er det kanskje noe med politikken til Ap i seg selv man kan se på? Skam deg! Du konkluderer altså med at AP er skyld i at ungdommene ble drept på utøya? Så dersom du kommer til makten, og driver politikk jeg ikke er fornøyd med; så er det greit at jeg går rundt og skyter andre barn for å vise min misnøye? ABB, den terroristen, drepte BARN nede i 15-årsalderen! Skjønner du egentlig hvor frekt det du skriver er?! Akkurat slikt som dette er det jo egentlig som blir siktet til, emnet er helt tabu. Men AP har lov å snakke om det, de blir faktisk hyllet for "motet" når de snakker om dette, derfor åpner det for muligheten til å nevne dette hver gang de havner på dypt vann, og det finnes ingen motargumenter. Det er nesten som chewbacca argumentet bare bedre... din "skam deg" representerer alt jeg hater ved norsk politikk 1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dessuten; til dere som hevder at AP/AUF ikke var offer/at de bare spiller på det; merk dere hele poenget med ABBs angrep; nettopp det å ramme AP/AUF! Og det var nettopp det han faen meg klarte å gjøre! ABB tok livet av individer (eller sauer), og ikke partiet Ap - tvert imot, de gjorde et godt valg. Partiet Ap er ikke et offer. Partiet Ap er delvis medskyldig. Sett at du var datter av en mafiaboss som presset en kebabsjappe-eier for penger. Dersom denne kebabduden kidnappet deg, ville ikke mafiapappaen din hatt en del av skylda? 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Ap er ikke medskyldig i det hele tatt. Du kan komme med avsporende eksempler uten rot i virkeligheten, men det Breivik gjorde var moralsk forkastelig, og AP er ikke på noen måte medskyldig. Det er umulig for et parti å gjøre absolutt ALLE fornøyd, det gir ikke de misfornøyde rett til å drepe uskyldige barn. Endret 13. desember 2011 av aluxez 2 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Arbeiderpartiet er jo sterkt delaktige i å ha bygget opp det ABB var misfornøyd med. Er de da ofre, eller er partiet i seg selv skyld i medvirkning til drap på Utøya-ungdommene? Det er jo Ap-s politikk ABB var i mot. Det var Ap-folk han ville drepe, både i regjering og på øya. Da er det kanskje noe med politikken til Ap i seg selv man kan se på? Med denne forkvaklede logikken gir du personlig din legitimitet til omtrent samtlige politiske inspirerte terrorister og terroraksjonene som disse har utført. Du gir også terroristen ABB implisitt medhold i sine handlinger. Med andre ord er du langt ute på jordet med uttalelsene dine. Jeg er usikker på om du faktisk forstår hva du sier og hva dette innebærer hvis vi skal følge logikken din helt ut, uansett er det vel på plass å gi deg et råd om at det er lov til å tenke seg om to ganger før man trykker på "svar nå" knappen. Dessuten; til dere som hevder at AP/AUF ikke var offer/at de bare spiller på det; merk dere hele poenget med ABBs angrep; nettopp det å ramme AP/AUF! Og det var nettopp det han faen meg klarte å gjøre! ABB tok livet av individer (eller sauer), og ikke partiet Ap - tvert imot, de gjorde et godt valg. Partiet Ap er ikke et offer. Partiet Ap er delvis medskyldig. Sett at du var datter av en mafiaboss som presset en kebabsjappe-eier for penger. Dersom denne kebabduden kidnappet deg, ville ikke mafiapappaen din hatt en del av skylda? Eksempelet ditt har kontekstuell null verdi som sammenligning og ingen relevans til problemstillingen du innledningsvis tok opp på første side av denne tråden. Allikevel viser jo dette hvor langt ute du og din virkelighetsoppfatning egentlig befinner seg. Arbeiderpartiet er jo sterkt delaktige i å ha bygget opp det ABB var misfornøyd med. Er de da ofre, eller er partiet i seg selv skyld i medvirkning til drap på Utøya-ungdommene? Det er jo Ap-s politikk ABB var i mot. Det var Ap-folk han ville drepe, både i regjering og på øya. Da er det kanskje noe med politikken til Ap i seg selv man kan se på? Skam deg! Du konkluderer altså med at AP er skyld i at ungdommene ble drept på utøya? Så dersom du kommer til makten, og driver politikk jeg ikke er fornøyd med; så er det greit at jeg går rundt og skyter andre barn for å vise min misnøye? ABB, den terroristen, drepte BARN nede i 15-årsalderen! Skjønner du egentlig hvor frekt det du skriver er?! Akkurat slikt som dette er det jo egentlig som blir siktet til, emnet er helt tabu. Men AP har lov å snakke om det, de blir faktisk hyllet for "motet" når de snakker om dette, derfor åpner det for muligheten til å nevne dette hver gang de havner på dypt vann, og det finnes ingen motargumenter. Det er nesten som chewbacca argumentet bare bedre... din "skam deg" representerer alt jeg hater ved norsk politikk Marias svar til Nihilist inneholdt da en del utover det du kommer med. Når man uansett i full offentlighet kommer med såpass kontroversielle uttalelser burde man ikke bli overrasket over at dette fostrer reaksjoner. Det er ingen som hindrer deg fysisk å ytre deg om hva du måtte ønske, men hvis du samtidig forbeholder deg retten mot at andre skal komme med en ytring som tilsvar til det du sier (som du egentlig gjør) skyter du deg i foten. Det er altså et kollektivt hylekor fra ganske mange personer (du er inkludert her) som mener det er helt forferdelig hvordan deres ytringsfrihet har blitt innskrenket. Jeg har ikke registrert dette overhodet, men det er en del mennesker, tror jeg, som blander kortene her. At du får et muntlig tilsvar, uansett hvor krass denne er, betyr ikke at noen innskrenker dine ytringsmuligheter. Endret 13. desember 2011 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du konkluderer altså med at AP er skyld i at ungdommene ble drept på utøya? Det var ikke blind vold, nei. Du og dine slutninger gjør meg kvalm! Jeg er ikke fornøyd med FrPs politikk; betyr det at jeg ved neste FrP-landsmøte eller get-together skal gå og meie ned ungdommen? Det du skriver her gjør at du viser din støtte til ABB. Du godtar og oppfordrer til, nettopp; blind vold! Oppfatter du ikke at vi lever i et demokratisk samfunn? Der NORMALE menensker vil ty til fredelige midler; vil lever ikke i et diktatur eller regime der demokratis ikke eksisterer, eller vi ikke har tilgang på nødvendige midler. Ditt samfunnsbilde minner meg om ABBs; det er ikke normalt. Du fortrenhger og ignorerer virkeligheten; akkurat slik som ABB! Så dersom du kommer til makten, og driver politikk jeg ikke er fornøyd med; så er det greit at jeg går rundt og skyter andre barn for å vise min misnøye? Hva mener du med greit? Om jeg liker det? Du viser jo nettopp det; du sier det er greit hvis jeg skulle gjort dette i en slik situasjon; det er greit at en random person går og meier ned uskyldige for å vise misnøye med politikken. Huff av meg! Ser du ikke at det ikke er noe logikk i dette? Hva slags samfunn tror du vi lever i idag? Vi lever ikke i noe nådesløst, barbarisk samfunn. Det er folk som ABB og tydeligvis deg, som tror dette. Dessuten; er man misfornøyd med politikken et parti fører, benytter man seg av andre muligheter enn å gå å henrette, massakrere småbarn! Nei, nå gjorde jo ikke ABB det, da. Nettopp; det var det han IKKE gjorde. Og det er nettopp det du oppfordrer andre til ikke å gjøre. Demokratiske og fredelige kampmidler har vi kjempet for i mange tiår; og det har vi klart å få til i Norge. Vi vil ikke tilbake til Steinalderen igjen! Så om jeg moser trynet ditt fordi jeg ikke liker buksene dine, så er det din feil? Dersom jeg kunne ha unngått det ved å ha på meg andre bukser, så har jeg en del av skylda, ja. Æsj; hvordan er det egntlig du tenker her? Dersom vi skulle levd slik ville det vært en enorm innskrenkning i vår ytringsfrihet, demonstrasjonsfrihet; ja frihet generelt. Vi får gå kledd slik vi vil, uten at vi skal være redd for å bil massakrert. Tilsvarende; vi må få ha de politiske meningene vi vil ha, uten å være redd for terrorsiter og mordere som ABB. Det er null logikk i det du setter frem her. Og til du som tok innlegget mitt ut av sammenheng; dere skriker inn og ut om ytringssfrihet; men dere biter dere samtidig selv i ræva; har ikke AP/AUF.ungdommene ytringsfrihet? Dere glemmer at det storting vi i dag har er FOLKEVALGT; regjeringen sitter kun så lenge dette folkevalgte organet lar dem sitt, jfr misstillitsadgangen. Ergo; det er folket som har valgt den poltiske ledelsen i landet. Gir det monstere som ABB rett til å meie ned den delen av befolkningen som har stemt for slik ledelse? Jøss, det finnes virkelig ekstremister som ABB her ute og går; jeg kjenner igjen ABB i deres uttalelser. Det er folk som dere som vil kvele demokratiet, og ytringsfriheten; ikke de innvandrerne som dere frykter så mye. Jeg viker ikke tilbake for å si; SKAM DERE for å godkjenne og lovprise terroren og massakren til ABB! Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) @vonvaff og maria1990 Et lite tips som kan spare dere mye hodekløing. Ikke alle sitter med samme sett av verdier/moral/etikk som dere. Noen vil diskutere saken med et rasjonelt/logisk standpunkt uten å blande inn følelseladede og politisk korrekte verdier/moral/etikk. Endret 13. desember 2011 av mofomofo 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 @vonvaff og maria1990 Et lite tips som kan spare dere mye hodekløing. Ikke alle sitter med samme sett av verdier/moral/etikk som dere. Noen vil diskutere saken med et rasjonelt/logisk standpunkt uten å blande inn følelseladede og politisk korrekte verdier/moral/etikk. Det er altså rasjonelt såvel som logisk å ty til massakre for å trumfe frem sitt eget politiske verdisyn? Jeg har absolutt ingen illusjoner om alle andre her inne har samme verdier, moral og etikk som meg. Men hvis noen anklager meg for å blande inn følelser, forventer jeg nesten at vedkommende kan underbygge påstandene sine med redelig argumentasjon. Noe jeg registrerer du har problemer med. Takk for at du beviser at du ikke har noe å bidra med i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå