WeiWei Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Jeg tjener litt på net ved å svare på undersøkelser på en norsk side. Pengene samles og overføres til PayPal konto. Men er det trygt å skrive bankkonto i PayPal? ****** Link slettet av moderator. Retningslinjene tillater ikke slikt. ***** Endret 27. november 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Og hvor mye tjener du på at folk klikker på linken? 7 Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Paypal er en trygg betalingsform, men hovedfordelen er at det er praktisk i forbindelse med netthandel og sånt. Jeg tror ikke du får renter på pengene som står der, og paypal skal ha prosent-gebyrer for det meste. Det hender jeg har penger liggende på min, men aldri mer enn det jeg ser for meg at jeg kommer til å handle for på ebay og liknende i overskuelig fremtid. Større beløp gjør seg bedre på en norsk bankkonto. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Paypal er som sakt en fin betalingstjeneste, men overfør pengene til norsk konto regelmessig. Husk også at du må skatte av pengene;) Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Som kjøper føler jeg meg ganske trygg med paypal, men hvis jeg var selger ville jeg ikke følt meg like sikker. Har lest en del skremmende historier. http://www.paypalsucks.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå