Dufen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hver eneste gang jeg skrur på dataen skal steam "oppdatere" COD modern Warfare 2 fra BUNNEN av. Steam skal altså laste ned 7,5GB!!! med oppdateringer? Det er jo hele multiplayerdelen... Jeg har haket av for "do not automaticly update this game" og disabla clouden. Men enda skal det lastes ned... Hva i all verden er feil? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 BUMP! Noen som har forslag? Problemet mitt vedvarer uten at jeg finner noen løsning... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg reinstallerte steam med fresh nedlasting, funket fint. Nå har jeg et annet problem: Står at jeg har f eks fullført 2500kills med ACR; men har INGEN perks til den. Ingen tube, ingen silencer, ingenting. Står på våpenet at jeg har 0 kills, men i barracks står det at jeg har 2500 kills med acr. bugged. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Har ikke tenkt så langt som reinstallering av Steam faktisk... Prøver det når jeg får tid i morgen... Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Bare husk at alt av spill må lastes ned igjen, men det står den jo å driver med uansett Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Sletting av filen "ClientRegistry.blob" som ligger i Steam-mappen løser problemer med Steam i de fleste tilfeller. Forsøk det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg reinstallerte Steam og det løste problemet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Trodde jeg... Nå lastes hele mw2 ned igjen... Tester å slette den fila som ble nevnt, hvilken skade KAN det gjøre? neppe mye, selv om det skulle være troll... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er visst mange som sliter med det samme, ifølge forumet til Steam. Aner ikke hva du kan gjøre. Det samme skjedde faktisk med meg, bare at det var spillet Amnesia som skulle laste ned helt fra bunnen av, hver dag. Det ga seg til slutt uten at jeg gjorde noe. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Tror ikke forumveileder troller med sletting av filer. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Han gjorde nok ikke det nei Men det hjalp heller ikke å slette den fila... Jessufader hvor forbanna irriterende, jeg vil gjerne spille spillene mine uten at de må lastes ned hver gang... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Har sletta den fila som ble nevnt, reinstallert steam og nå skal det for satan i det rødsviddeste kuksugerhelvete begynne å laste ned det forpulte jævla horspillet... Er de så inn i satans inkompetente som jobber for steam at de fan ikke får fiksa dette? Ser på steamforumene at det er en del tusen som har samme problemet, men steam nekter å kommentere saken... Jessufader Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Har det samme problemet, altså at spillet må lastes ned fra begynnelsen av, bare det er Team Fortress 2 i steden for Mw2. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Alt går knirkefritt hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå