fotogigen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Trollskog. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Fint komponeret billede.Gode farver i skovbunden. Mangler måske lidt struktur i det slørede vand. Dejligt billede. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bra teknisk utført og et fint motiv du har her. Alltid en smakssak hvor mye sløring man foretrekker, synes det ble litt mye hvit silke så ville gått for en kortere lukkertid. Skjønner ønsket om å vise det som sees av natur i øvre del for den er virkelig fin, men synes samtidig den konkurerer for mye med bekken. Ved å legge snittet mellom øvre kant og kanten på bekken kommer bekken mer til sin rett og komposisjonen faller mer på plass. En liten detalj som å klone vekk den lille kvisten som ligger på skrå i bekkekanten er sånt pirk som kan ha mye å si for inntrykket av bildet Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Takk for tips , jeg har nå lastet opp en versjon som er kuttet og klonet vekk en kvist.. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Takk for tips , jeg har nå lastet opp en versjon som er kuttet og klonet vekk en kvist.. Synes det ble bra, men lurer på om det nå ble behov for et kutt til venstre nærmere den store steinen? Det jeg i hvertfall er sikker på er det er et fint stykke natur du har her, håper å se mer herfra. Synes selv at slike bekkebilder kan være ganske krevende komposisjonsmessig. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 V1 i mine øyne det beste...mer i toppen der som er med på å gi den rette stemningen.Virkelig nydelig;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bilde/tekst.3 Komp.3 Farger.4 Kreativitet.3 Lys.4 Behandling.3 Tone.4 Teknisk.4 Totalintrykk.4 Tanker om bilder,Fant ikke det trolske i bildene. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Kjempeflott GM. V1 liker jeg spesiellt godt, vakre friske farger og godt utsnitt i mine øyne. Noen utbrendte/hvite partier i vannet, dette skjer ofte ved lang lukkertid og ikke alltid like lett å kontrollere. Ta flere eksponeringer med forskjellige lukkertider er et tips. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ok presentasjon, men synes kanskje det ble vel mye sløring! (men det er vel litt smak og behag dette da). 3'er! V1 best! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Liker det meste her, men litt mye sløring på vannet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Takk til alle !! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Et flott bilde med gode farger - personlig ville jeg hatt litt mindre sløring. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Komposisjon, farger og skarphet er flott, men for meg ble det litt for mye sløring. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Et dejligt billede i fine farver og blødt vand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg