Bazze Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hallo Jeg ser at annenhver tråd som blir startet her har en eller annen referanse til Counter-Strike (heretter CS). Jeg har lett på ulike sider for å finne ut av hvordan man spiller dette, men leser bare om servere, banning, score osv. Hvor kan jeg lese om CS og hvordan man spiller det ? Er det gratis ? Det er tydeligvis en "bevegelse" jeg har gått glipp av. Come on people, share your knowledge !! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 CS er en modifikasjon til Half Life. det handler om 2 lag og du kan spille brett so mdu kan desarmere bomber, redde gisler osv. Du er et lag som er de gode og et lag som er terrorister. CS kommer du kansje å like første gang du spiller det, men så blir det kjedeli det erfarte iallefall jeg! Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 CS er gratis dersom du laster ned Steam. Dette er dog kun beta 1.6 versjonen. Man kan laste ned HL2 filmer her også. Bredbånd anbefalt .. Edit: Steam inneholder en "find server" tool, så du burde finne steder å spille ganske greit. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 CS er gratis dersom du laster ned Steam. Dette er dog kun beta 1.6 versjonen. Man kan laste ned HL2 filmer her også. Bredbånd anbefalt .. Edit: Steam inneholder en "find server" tool, så du burde finne steder å spille ganske greit. Du trenger Half-Life likevel, gjør du ikke? Uansett, for å spille det må du kjøpe Half-Life i butikken (du får "Half-Life Generations", en samlepakke, for under hundrelappen i de fleste butikker), deretter oppdaterer du Half-Life til nyeste versjon og laster ned CS, begge fra www.counter-strike.net . Instruksjoner står på nettsidene. Lykke til! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hallo Jeg ser at annenhver tråd som blir startet her har en eller annen referanse til Counter-Strike (heretter CS). Jeg har lett på ulike sider for å finne ut av hvordan man spiller dette, men leser bare om servere, banning, score osv. Hvor kan jeg lese om CS og hvordan man spiller det ? Er det gratis ? Det er tydeligvis en "bevegelse" jeg har gått glipp av. Come on people, share your knowledge !! Det er gratis å spille CS, men du må kjøpe det først. Og ja, det er en bevegelse du har gått glipp av.. :smile: CS er gratis dersom du laster ned Steam. Dette er dog kun beta 1.6 versjonen. Man kan laste ned HL2 filmer her også. Bredbånd anbefalt .. Edit: Steam inneholder en "find server" tool, så du burde finne steder å spille ganske greit. Du trenger Half-Life likevel, gjør du ikke? Uansett, for å spille det må du kjøpe Half-Life i butikken (du får "Half-Life Generations", en samlepakke, for under hundrelappen i de fleste butikker), deretter oppdaterer du Half-Life til nyeste versjon og laster ned CS, begge fra www.counter-strike.net . Instruksjoner står på nettsidene. Lykke til! Må ikke ha Half-Life for å spille CS nei.. I Half-Life generations 3 får du med Half-Life, Opposing Force, Counter Strike og Blue Shift. CS er retail for de som ikke visste det. CS er en modifikasjon til Half Life. det handler om 2 lag og du kan spille brett so mdu kan desarmere bomber, redde gisler osv.Du er et lag som er de gode og et lag som er terrorister. CS kommer du kansje å like første gang du spiller det, men så blir det kjedeli det erfarte iallefall jeg! Jeg erfarte noe annet.. Har spilt det siden CS retail v1.0 og spiller det forsatt. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Du trenger ikke Half-Life CD når du bruker Steam. Er Half-Life installert fra før vil du faktisk ha 2 spillbare versjoner, 1.5 og 1.6 beta. Steam er et nytt system Valve kommer til å benytte til å distribuere spill, etc. Da dette er beta, er alt foreløpig gratis. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 CS = Counter-Strike som er en populær mod til HL = Half-Life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå