maxiix3 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hallo! Lurte på om noen har noen gode sider der man kan få kjøpt spill, kan godt være utlandske, men vi gjerne få CD-key som kan aktiveres i steam og lignende. Jeg vet jo at steam selger spill, men prisene der er ikke noe å skyte av rett etter lansering, da du får det samme spillet på elkjøp, med CD og katalog og alt det mener å huske å lest noe om dette på forumet tidligere, men greide ikke å finne det igjen, så hvis dette har blitt diskutert tidligere, så beklager jeg for det. Maxiix3 Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Good Old Games (gog.com) og direct2drive.com er noen gode muligheter Lenke til kommentar
maxiix3 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Har sett litt på GOG.com, men lurte på om det ble aktivert på steam eller hva Liker å ha alle spille mine på et og samme sted, og da er steam et fint sted, da de fleste spillene mine ligger der fra før Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Nei, GOG fører såvidt meg bekjent ikke Steamworks titler (registrerbare cd-nøkler på Steam), mulig det er noen hederlige unntak. Liste over Steamworks titler kan du finne her. Endret 11. desember 2011 av trollhatt Lenke til kommentar
maxiix3 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Nei, GOG fører såvidt meg bekjent ikke Steamworks titler (registrerbare cd-nøkler på Steam), mulig det er noen hederlige unntak. Liste over Steamworks titler kan du finne her. Har du en annen fin side som gir muligheten til Steamspill? De fleste spillene jeg spiller/tenker på å kjøpe finnes på steam. Funnet impulsedriven.com som falt godt i smak her. Mener at jeg har sett en amerikansk side, der det var amerikanske priser (billig) som solgte spill, men finner den ikke, og er den jeg er på utkikk etter. Mulig jeg bare har fantasert eller husker feil på prisene og dermed tror det var sånn super billig, men hyggelig med flere sider som tilbyr spill til en grei pris. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 bare for guds skyld hold deg LANGT unna onlinekeystore.com Prisen er rimelig god, men om det skulle oppstå noen problemer har de en ikke-eksisterende kundeservice. Mista SWTOR prelaunch på grunn av disse folka. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det finnes flere butikker som kun selger cd nøkler, men de er sjeldent autoriserte forhandlere. Personlig har jeg handlet en del (Steamworks titler) hos g2play, greie priser, men du risikerer i ytterse konsekvens og få Steamkontoen din stengt. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har også handlet mye med g2play, billig og rask service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå