Tretsy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hei Jeg har en stund hatt problemer med windows 7 update. Det er 7 oppdateringer som ikke fungerer, disse er Intenet explorer 9 (vet ikke om jeg trenger denne men) Windows service pack 1 Oppdatering for windows for x64 bit systemer (KB2454826) Oppdatering for windows for x64 bit systemer (KB2484033) Oppdatering for windows for x64 bit systemer (KB2488113) Oppdatering for windows for x64 bit systemer (KB2511250) Oppdatering for windows for x64 bit systemer (KB2522422) Jeg får 3 forskjellige feilmeldinger. den ene er en som heter 80070490 den andre heter 9c47 den er for ie9 den siste heter 80073712 Løsninger jeg har prøvd jeg har lastet ned System readienes tool fra microsoft sine hjemmesider da de sa det kunne hjelpe for den første feilen. jeg har feilsøkt med windows sitt feilsøkings program, programet sier det løser et problem med windows update komponenter, se screenshot hvis det er til hjelp. til slutt begynte jeg å laste ned service pack 1 for å instalere den manuelt. da dette heller ikke virket ble jeg ganske rådløs. det kom opp feilmelding om at windows update var korrupt eller noe i den dur. Jeg vil bli veldi glad for hjelp og supplerer med info dersom dere finner det nødvendig Tretsy Endret 27. november 2011 av Tretsy Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Kanskje helt bomskudd, men er verdt et forsøk.. Sjekk at dato og klokkeslett er riktig på maskina, har opplevd flere ganger at jeg ikke har fått kontakt med windows update i det heletatt, nettopp pga feil årstall f.eks.. Men hos deg kan det jo virke som noe annet, siden du har fått lagt inn noen oppdateringer. Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Sjekket det men nei. tiden er den riktig den Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Prøv option nr 2 her : http://www.sevenforums.com/tutorials/91738-windows-update-reset.html Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Jge prøvde det og men nei, det fungerte helller ikke edit: jeg har merket at det ser ikke ut som om windows update laster ned oppdateringene er det noen måte å slette download mappen til windowsupdate? Endret 28. november 2011 av Tretsy Lenke til kommentar
pstub Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Har hatt samme problemer. Mistenker at du har kjørt "drivercleaner"? For meg var re-installasjon eneste utvei, men skulle gjøre det i alla fall, så det var ikke noe problem for min del... Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Hva er driver cleaner????????????? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Om du ikke vet hva det er så har du antageligvis ikke brukt det, og da er det et annet problem du har! :-) Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 hvorfor er det et problem driverne mine er up to date de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå