Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Problemer med vaskemaskinen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et spm anngående vaskemaskinen, er det normalt at det står vann i når vasken er ferdig?? I følge utleier er dette normalt ved finvask slik at du selv skal sette på sentrifugeringen sånn at tøyet ikke blir så krøllete? Har aldri hørt noe lignende før.. Hjemme foregår finvaskene på "normal" måte og sentrifugeringen er innlagt i programmet.

 

Noen som vet om dette "selv sentrifugeringsgreiene" eksisterer? :hmm:

 

Og ved et annet program når maskinen er ferdig, er tøyet helt bløtt og må sentrifugeres på nytt ved at jeg setter den på et ant program.

Skjønner ikke helt dette her. Vaskemaskinen er forresten en AEG öko lavamat 600. Har søkt etter bruksanvisninger på netttet og der står det ingenting om problemet.

 

Takknemmlig for svar! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer når du kjører en vanlig 40 graders vask (kulørtvask)?

 

Vi har også en AEG-maskin, og den blir ikke stående med vann. Det gjør den kun om jeg velger et program der det står "skyllestopp" (mener også det er en knapp for dette..)

 

Imidlertid merker jeg stor forskjell på hvor vått tøyet er etter en finvask kontra en normalvask. På finvask sentrifugerer den på maks 900 rpm, mens den på en vanlig vask går på 1400 (tror jeg det er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...