Hecatoneir Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Heisann! jeg har en gammel acer bærbar pc som jeg kunne tenkt meg å gjennopprette fabrikkinstillingene på, altså slette alt drittet som er på den utenom selve Windows liksom. Noen som enkelt kan forklare fremgangsmåte? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Prøvd å trykke F11, F12 eller noe slik før windows starter? Da burde alt blir gjennopprettet til fabrikk instillinger, har du CD/DVD er det bare å sette bios å starte fra plate isteden for harddisk. Alt blir slettet. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Dersom det er en gammel maskin som ble levert med Windows XP, så har du nok ingen mulighet til å kjøre en recovery fra disk. Du skal da ha fått med recovery-plater når du kjøpte maskinen. Dersom du mangler disse ville jeg ringt Acer for å se om det er mulig å bestille nye. De tar sikker noen kroner for dette, så da blir spørsmålet om man heller skal bruke pengene på Windows 7. Dersom det er en Acer av nyere dato er det som regel ALT+F10 ved oppstart som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå