Gå til innhold

[Løst] døende ps3 - hvordan redde savegames

theGunner76

Anbefalte innlegg

om maskina funker enda er det nok lurt å ta en fullstendig backup ja, så slipper du å sitte med postkassa full av sjegg... tar litt tid, men veldig enkelt og greit. syncer du i tillegg trophies underveis er du klar på ny maskin.

det rare er at jeg trodde jeg hadde tatt greit vare på maskina selv. kjørt viftetrikset mer eller mindre regelmessig og faktisk også kompressor/blåsepistol fra tid til annen. likevel så maskina mi slik ut når jeg åpnet den opp

IMAG0299.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

bare en liten oppdatering...

spilte noen uker med bf3 (spillet jeg mistenker tok knekken på ps3'n i utgangspunktet) med konsollen hengende ut gjennom vinduet. plutselig var det slutt og tilbake til utgangspunktet: pipelyder, gult lys så blinkende rødt. åpnet den opp igjen, blåste cpu/gpu med hårføneren i noen minutter, skrudde den sammen igjen og nå virker den :) midlertidig løsning, men verdt å vite...

edit: kanskje greit å nevne at man ødelegger for garantien ved å åpne opp ps3'n

definitivt noen i disse videoen her:

Endret av theGunner76
Lenke til kommentar

IMAG0299.jpg

Å i helvette! Maskina mi tok nettopp kvelden, med YLOD. MEN eg har heldigvis for ikke lenge siden tatt fullstendig backup på en ekstern HDD og syncer ofte trophy's, samt eg er PSN Pluss kunde og er mye dilldall som er lagret på serverne dems har eg fått melding om på maskinen.

Holder på med hårføner og dritt eg også, ikke åp om at det skal løse alt men vetfall såpass at eg får ut spillet som står i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...