Xandathrii Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Prøv å stoppe tissestrålen mens du tisser, da bruker du rett muskel. Nå blir det mye klin rundt skåla hjemme fremover tenker jeg, he he. Takk for tipset. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ikke om du sitter. Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Hvor gammel er du? Det kan kanskje ha noe med at penis ikke er ferdig utvokst. Jeg blir 15 i februar Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gjør det sakte og rett før du kommer, så bytter du stilling. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvor gammel er du? Det kan kanskje ha noe med at penis ikke er ferdig utvokst. Jeg blir 15 i februar Da kan du trøste deg med at du sannsynligvis vil vokse opp til rundt gjennomsnittet fram til du er 18-20 år gammel. 1 Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Gjør det sakte og rett før du kommer, så bytter du stilling. Gjøre hva? Hvor gammel er du? Det kan kanskje ha noe med at penis ikke er ferdig utvokst. Jeg blir 15 i februar Da kan du trøste deg med at du sannsynligvis vil vokse opp til rundt gjennomsnittet fram til du er 18-20 år gammel. Jeg håper det..... den blir aldri større, og alle de andre har større enn meg, sannsynligvis 15-16 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Gjør det sakte og rett før du kommer, så bytter du stilling. Gjøre hva? Bytte stilling til doggy fra misjonæren. eksempel Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hvor gammel er du? Det kan kanskje ha noe med at penis ikke er ferdig utvokst. Jeg blir 15 i februar Da kan du trøste deg med at du sannsynligvis vil vokse opp til rundt gjennomsnittet fram til du er 18-20 år gammel. Jeg håper det..... den blir aldri større, og alle de andre har større enn meg, sannsynligvis 15-16 Har du kommet i puberteten, eller er du midt i? Jeg begynte ikke å vokse til før jeg var rundt 16, så det du beskriver er egentlig helt normalt. Endret 1. desember 2011 av Akse Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Hvor gammel er du? Det kan kanskje ha noe med at penis ikke er ferdig utvokst. Jeg blir 15 i februar Da kan du trøste deg med at du sannsynligvis vil vokse opp til rundt gjennomsnittet fram til du er 18-20 år gammel. Jeg håper det..... den blir aldri større, og alle de andre har større enn meg, sannsynligvis 15-16 Har du kommet i puberteten, eller er du midt i? Jeg begynte ikke å vokse til før jeg var rundt 16, så det du beskriver er egentlig helt normalt. Vel jeg har mørk stemme, masse svære vonde kviser, og bart, skjegg, hår under arma og der nede... Men penisen blir den samme. Har to.m hår i rumpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå