Svein Wiiger Olsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Modell ved søylen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Et flott portrett med en naturlig look og et behagelig lys. Det jeg reagerer på, er hendene hennes. De virker litt for store og domminerende. Det står ingen ting om hvilken brennvidde du har brukt. Men noe jeg har lært når denne type bilder skal taes er at hender og knær lett blir overdimmensjonerte hvis disse befiner seg nermere kamera enn resten av kroppen. Dette blir ekstra framtredende ved bruk vidvinkel Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Enig med wasco angående hendene. Lyset er fint og behagelig, men jeg ville hatt modellen litt lenger fra søylen slik att hun kunne bikket hodet litt inn mot søylen og ikke vekk slik som nå. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Enig med de foregående - men synes tillige at kompositionen er ude af balance med den tunge søjle midt i billedet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bilde/tekst.4 Komp.5 Farger.5 Kreativitet.4 Lys.4 Behandling.? Tone.5 Teknisk.5 Totalintrykk.4 Tanker om bilde,Falt for tanken og komp,litt oppstilt og stivt men slike bilde har lett for og bli så. Muligt bilde hadde vert bedre mer tett på. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ok forsøk, men likte vel ikke denne kompen helt. Søylen kunne vært mer ute til ve., og den nederste nedtonede delen av kroppen funker ikke for meg iallefall. Hendene tiltrekker seg uforholdsmessig stor oppmerksomhet her.! Ikke enkelt dette med portretter nei, men det er bare å prøve og prøve....! 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg