Gå til innhold

Mine tanker: Månen vår Er Planet X.?

Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud er virkelig, ja.

Du er virkelig stolt av deg selv huh?

Joh 16:33 > jeg har seiret over verden

Det er ikke mange som tror at de har seiret over verdenen. Det er altså noen få, deg inkludert. Jeg tror du missforstår, eller i beste fall tatt seieren på forskudd. ;)

Tatt i betraktning hva situasjonen var da disse ordene første gang ble uttalt og hva situasjonen er i dag. Er det hele avgjort, тυявσ nєℓℓσ

Lenke til kommentar

Gud er virkelig, ja.

Det er ikke mange som tror at de har seiret over verdenen. Det er altså noen få, deg inkludert. Jeg tror du missforstår, eller i beste fall tatt seieren på forskudd. ;)

Tatt i betraktning hva situasjonen var da disse ordene første gang ble uttalt og hva situasjonen er i dag. Er det hele avgjort, тυявσ nєℓℓσ

Er ikke det. At du har seiret over verden, er jo bare tomsnakk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At first I was like "meh", then IHS shows up and I'm like "yaay!" :new_woot:

Edit: For å tilføre noe som helst her, det er morsomt å lage løsning på et ikke-eksisterende problem, og i tillegg la løsningen være noe som heller ikke eksisterer :) Planet X er sannsynligvis bare tullball, og å forklare det med syndefloden, som heller ikke har funnet sted :) Det er underholdning det! :)

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Gud er virkelig, ja.

Er ikke det...

Du kan jo vedde på motsatt utfall, men oddsene er svært dårlig, тυявσ nєℓℓσ

Lenke til kommentar

Og her burde IHS ha hørt etter, for denne teksten er synget av en mann som det er et mirakel at lever fremdeles.... Mister Lemmy Kilmister himself...

Hvis noen hadde vært gale nok til å tappe en halvliter av Mister Kilmisters blod og gitt det blodet til et annet menneske ville du tatt livet av det mennesket med øyeblikkelig virkning, for Lemmy er rett og slett et vandrende katastrofe område sett med medisinske øyne, for det er rett og slett et mirakel at han lever nettopp fordi han har hatt is eg så utrolig mye rart i de 65 årene han har levd.. Blodet hans er rett og slett dødelig giftig for alle andre enn ham selv...

Så var det noen som BURDE trodd på gud og mirakler er det vel nettopp Lemmy Kilmister... For det er et mirakel at du lever til du er 65 år når du har levd på Jack Daniels whiskey og cola siden du lærte å gå... PLUSS all den dopen som har passert mellom den kroppen siden ungdomsårene... Fyren er så full av alkohol og så giftig at hvis de hadde spengt ham sammen med en 10 kilo tonns atom bombe så hadde virkningen antagelig blitt 12 kilotonn sprengning..... he he.

Men sangen er fin da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...