Gå til innhold

Mine tanker: Månen vår Er Planet X.?

Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Det jeg har tenkt for meg er at månen er ganske mørbanket og ligner ikke engang på jorden. Månen er hvit og grå og er 1/4 av jorden. Altså omtrent planetoid. Jorden har ikke de samme gamle skadene.

Det jeg tenkte på er at kanskje denne Månen vi har i virkeligheten er Nibiru eller planet x.

Hva om Månen var levelig engang? Hva om syndefloden egentlig var Nibiru (månen) som passerte jorden og kolliderte nesten og dermed tok tyngdekraften til jorden og tok fra månen atmosfæren og alt vannet som igjen forrårsaket historiens verste uvær som ødela mye på jorden. Det vannet gjorde jordens havstand høyere.?

Hva om Nibiru rett og slett ble fanget opp forrige gang den passerte og er vår måne? Da er syklusen brutt.

Nibiru er ikke tre ganger større enn jorda men tre ganger mindre? PGA oldtidens mennesker ikke klarte å forstå størrelsen på altså vår Måne Luna. :p

Noen som har spekulert i det samme som meg? i Så fall er jo kalenderen som teller ned ubukelig.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både solen og månen er til for jorden.

Hei skrulling. Babler du fortsatt videre om dine religiøse feberfantasier?

Er det tilfredsstillende å være frelst med jesus og vandre vileløst rundt på anonyme internettforum og provosere og trolle. Aldri diskutere skikkelig, argumentere for sine påstander eller svare på kritiske spørsmål?

Er livet deilig når du kan provosere med dine kontroversielle påstander?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har spekulert i det samme som meg? i Så fall er jo kalenderen som teller ned ubukelig.

Hva snakker du om? Hvilken kalender er ubrukelig? Hva er Nibiru?

Tviler på at noen har tenkt det samme som deg, fordi du har en håndfull ville ideer. Hvis du vil vite hvordan månen ble til så finner du svarene i geologi og astronomi. Ikke ville ideer om syndeflod og annet bullshit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hva snakker du om? Hvilken kalender er ubrukelig? Hva er Nibiru?

Tviler på at noen har tenkt det samme som deg, fordi du har en håndfull ville ideer. Hvis du vil vite hvordan månen ble til så finner du svarene i geologi og astronomi. Ikke ville ideer om syndeflod og annet bullshit.

Maya kalenderen som likson teller ned til katastrofer.

Det er jo en levende men usannsylig teori om at månen vår ble formet ett annet sted i vårt solsystem og så fanget av vår jords gravitasjonelle kraft. Som en dødsdans eller noe.

Tenk om månen gikk i bane rundt solen ikke langt ifra jorden og en dag bare kom for nær jorden? BAre tenk på alt vannet fra månen som ville blitt oppløst i atmosfæren vår, million year weather. Hvor det regnet konstant i månedsvis. KAnskje det var slik Mars mistet sine hav at mars kom for nær engang i tiden? Bare spekulasjoner, jeg vet det.

Uansett startet jeg tråden bare for morro skyld. :D Jeg skrev noe bullcrap for å se om noen ville gå på den og skrive mer bullcrap. Dette er ikke seriøst bare refklekterende tanker jeg hadde.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Uansett startet jeg tråden bare for morro skyld. :D Jeg skrev noe bullcrap for å se om noen ville gå på den og skrive mer bullcrap. Dette er ikke seriøst bare refklekterende tanker jeg hadde.

Spekulering liker jeg. Om du noen gang vil vite hvordan dette faktisk skjedde så finner du fasiten i geologi og astronomi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor være i din lille fastlåste verden, når det er et univers av uendelig frihet utenfor, Griffar ?

Løgnen kommer fra kristenmanns munn, for han taler med kløyvd tunge. Dine ord er som gift mot fornuften, dine tanker er som død for et sunt sinn.

Jeg har frihet mine forfedre som levde under kristent regime ikke hadde. Aldri før har vi i Norge hatt så stor frihet. Og aldri før har kristendommen mistet så mye makt.

Du er en av de største religiøse skrullingene her på forumet. Det finnes knapt noen som tar deg seriøst. Selv ikke andre kristne er enige med ditt syn, for de viser stadig sin uenighet til dine påstander.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Det fine med sånne fastlåste mennesker er at de skremmer vekk andre fra å tro det samme... Så vi skulle vel egentlig bare være takknemlige for at noen har kjørt snyteskaftet sitt så til de grader fast i religions rota og har sittet der i to tusen år... For de avkristner flere enn de kristner, for å si det slik...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Både solen og månen er til for jorden.

Er livet deilig når du kan provosere med dine kontroversielle påstander?

Hvorfor være i din lille fastlåste verden, når det er et univers av uendelig frihet utenfor, Griffar ?

Løgnen kommer fra kristenmanns munn, for han taler med kløyvd tunge. Dine ord er som gift mot fornuften, dine tanker er som død for et sunt sinn.

Det var da svært da ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var da svært da ?

Ja så svært skal du ha det. Du skal ha enerett på det å være mennesker. Du skal være det beste, det flotteste. Du har alltid rett i alle dine saker. Du er fullstendig feilfri. For du bestemmer hvem som er hva. Du bestemmer hvilke mennesker som skal føle hva. Du er virkelig gud, er du ikke?

Aldri kommer du til å lure noen med løgnene dine, giften din som ødelegger fornuften, påstandene dine som aldri støttes opp av argumentasjon.

Lenke til kommentar

Det var da svært da ?

Ja så svært skal du ha det. Du skal ha enerett på det å være mennesker. Du skal være det beste, det flotteste. Du har alltid rett i alle dine saker. Du er fullstendig feilfri. For du bestemmer hvem som er hva. Du bestemmer hvilke mennesker som skal føle hva. Du er virkelig gud, er du ikke?

Gud er virkelig, ja.

Lenke til kommentar

Gud er virkelig, ja.

Du er virkelig stolt av deg selv huh? Du er så perfekt. Du kan alt, og alt du sier er riktig. Hvordan føles det når alle andre tar feil? Bestandig?

Det alle andre skjønner, som du sevl ikke skjønner, er at egoet har lurt deg trill rundt. Det forgifter ditt sinn og lurer deg til å tro alt dette. At alle dine ville ideer er sanne. At du kan alt, vet alt. Og alle andre tar feil. De som har studert kristendom i mangfoldige år tar feil. Hele verden tar feil, fordi bare du har rett.

Må være en berusende følelse, ja?

Har du fått noen peanut enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...