Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler jeg er på vei bort fra samboer

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt samboer i 4,5 år nå, og er veldig glad i henne. Men i det siste, har jeg følt noe merkelig.

Føler jeg drar meg litt unna hun, det er vanskelig for hun å kysse meg, fordi jeg ikke vil, og for tiden gjør vi svært lite sammen. Altså fks kino, bowling whatever. Og det gjorde vi mye før, jeg syntes ting blir litt ork, og alt fra sex og kos is enga, er ikke like spennende.

Men jeg føler jeg elsker henne, og jeg er veldig glad i henne. Samtidig er det en jente fra jobb som er veldig int i meg, og det er spennende på en måte. Ikke misforstå meg, jeg flørter ikke, og ville aldri vært utro, men samtidig er det morsomt å få komplimenter og føle at noen legger merke til en.

Føler jeg og samboer er i en "rutt" eller hva det heter, der vi ikke gjør noe, ikke har så mange dype samtaler, men bare er sammen. Samtidig er det så up and down, noen dager, kan vi ha det dødsbra, som ny forelska, men mer og mer, så er det sånn at vi legger oss til forskjellige tider, og er ikke så intime.

Forstår at dette er normalt for folk som kanskje er 40+, men ikke for folk som er 20+.

Samtidig så er jeg redd for å være alene, har flyttet med hun til sin hjemby, og jeg kjenner fortsatt veldig få, skulle jeg miste hu, så er jeg veldig alene, men samtidig føler jeg noen ganger at jeg ikke vil dette.

Postet av anonym: 9d66a27afbe3d3184314f5524f605908

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan i alle fall garantere deg at å være samboere ikke alltids er det enkleste , det viktigste er dog dialogen så det er på tide å sette seg ned på søndagen og se om det lar seg gjøre å hygge seg sammen mens man snakker.

Det er heller ikke uvanlig at det føles godt og spennende at noen er interessert i deg , heldigvis så innser du jo også situasjonen du er i og ønsker å være trofast og dermed så er det jo smart å få avklart hvor i livet du og din samboer er akkurat nå for å finne ut om dere kommer til å gå den samme stien videre.

Du har sikker hørt den med at gresset ser alltid grønnere ut på den andre siden av gjerdet? Vel det er sånn ca sånn også med damer som er spennende for oss, med en gang vi hopper over gjerdet finner vi ut at disse også har bagasje og mye annet som følger med så det blir fort slutt på morroa!

Min Personlige anbefalning som sagt er å prøve ut nærhet og dialog nå til å begynne med og ha en ordentlig prat der dere kun fokuserer på hverandre. Vær litt klar til henne at du har behov for å snakke rett ut fra levra og ønsker at hun skal gjøre det samme.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...