redsox Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 link Her er alderen på studentene som går på de diverse petroleumsutdanningene ved UIS, våren 2010 (jeg velger bevisst våren, og ikke høsten 2011, ettersom det er på våren en blir ferdig med studiet). På 3årig petroleumsteknologi er 20% over 30, 33% er mellom 25-30 og bare 47% er yngre enn 25. 26% av studentene er 29 eller eldre. Det betyr at ca 1/4 av studentene som går på petroleumsteknologi nå, er eldre enn du kommer til å være når du er ferdig med studiene, såfremt du blir ferdig på 3år. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Har en i kollokviegruppa som er 47, det er aldri for sent. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 På UiS er det også veldig mnage, i hvert fall på ingeniørstudier, som har tatt fagbrev og forkus. I tillegg har de kanskje jobbet noen år. Så det er en god del som er 23-25 og eldre når de starter bachelor. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dersom du fullfører ein master når du er 30 har du framleis 35+ år igjen av arbeidslivet. Så stress ned! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg mener jeg hørte på P3 for et par uker siden at Norge har i gjennomsnitt en av verdens eldste studenter. Jeg er selv over 25, og vurderer å bygge på utdannelsen min til neste år igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå