AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har ei veninne som nå i natt ble dumet. Fyren hun har datet i et par måneder og har vært keen på i et års tid før det sa i fra om at han ikke elsket henne. Nå driver hun å sender meldinger til meg og utifra innhold og hvordan jeg kjenner henne er jeg redd for at hun kanskje finner på noe dumt. Hvordan i alle dager responderer en på sånt? Postet av anonym: 90e4d841c24f565047b247fbbeee4341 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vær der for henne (gjerne i fysisk tilstand). 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Desverre alt for lang avstand til at det er mulig. Postet av anonym: 90e4d841c24f565047b247fbbeee4341 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Du kan fortsatt "være der" i form av f. eks være tilgjengelig eller sitte på telefon med hun. Er ingen suksessformel for slikt annet enn at personen trenger den støtten hun kan få. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er du gutt? I såfall hold deg unna henne. Om jente, vær der for henne. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er gutt. Hvorfor? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hun bruker deg for å få oppmerksomhet, du er mr nice guy/friendzone karen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Det vet eg eg er, ka var poenget ditt? Endret 27. november 2011 av dwezirads Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Og hvor lenge skal du godta slikt, på tide å finne deg en dame selv du kan være snill mot. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg tror du har misforstått. Jeg lurer på hvordan en skal opptre, hva en skal si, for at hun skal føle seg bedre. Ikke hvordan jeg skal oppføre meg for å potensielt få meg noe. 6 Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Blåbær hysj, du er på bærtur du Hvis du fremdeles sitter oppe, som jeg regner med at du gjør. Så sitt med henne, gjerne over Skype med webcamera. Ellers så er avsporinger fra det som har skjedd i natt veldig bra, regner med at dere er venner. Avtal en dato dere kan møtes, kanskje dra på shoppingtur til Oslo? Eller bare få til en Harrytur sammen, ta bilen over grensa. Altså, snakk om alt annet det som har skjedd i kveld. Hvis ikke hun vil snakke om dette, da kan det bli litt vanskeligere da dette er et sårt tema. Nå har du selvsagt snakket med henne en stund, men ikke forlat henne alene før hun er klar for å legge seg da Så er sikkert alt litt bedre imorgen! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Er du veldig bekymret så kan du alltids sende en bekymringsmelding til politiet, så vil de ta en titt innom henne hvis de har tid. Husk også å ha kontakt med familie som bor ved henne hvis det er mulig, de kan ta avgjørelsen hvis dere føler at hun må tvangsinnlegges for sin egen sikkerhet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tror det gikk greit for nå. Hun virket mer sint enn noe annet når eg snakket med henne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jenter. Så mye drama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå