Kvikksølv Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvordan er det med omgjøring av lån til stipend hvis man stryker ved ordinær eksamen, men består ved første konteeksamen (som er typisk et par mnd senere)? Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det blir omgjort når skolen din sender inn bekreftelse til lånekassen på at eksamen er bestått, dvs etter at du har tatt konte Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Var det jeg håpet på. Tror ikke alle eksamene går fullt så bra dette semesteret, og var redd for å miste 18k i stipend Takker for info. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor mange ganger kan man egentlig ta en eksamen på nytt? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Hvertfall alle universitetene har maks 3 forsøk pr. emne. Hvordan det er på høgskolene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvertfall alle universitetene har maks 3 forsøk pr. emne. Hvordan det er på høgskolene vet jeg ikke. Ah, tror det samme gjelder høgskole. Hva om en feiler på alle forsøkene? Lenke til kommentar
operg Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvertfall alle universitetene har maks 3 forsøk pr. emne. Hvordan det er på høgskolene vet jeg ikke. Tull. På NTNU har vi ubegrenset antall forsøk per fag hvis vi stryker, men dersom vi står kan vi bare ta det opp igjen én gang. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Hvertfall alle universitetene har maks 3 forsøk pr. emne. Hvordan det er på høgskolene vet jeg ikke. Ah, tror det samme gjelder høgskole. Hva om en feiler på alle forsøkene? Vet ikke, har lurt på det samme selv. Litt endringer på det jeg skrev tidligere. NTNU har ikke begrensning på 3 førsøk, som operg, skrev. Ved UiO kan det variere litt, fakultetene kan bestemme litt her etter hva jeg skjønner, men hovedregelen er at man har 3 forsøk. Ved UiS kan man få et 4. forsøk hvis man sender søknad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå