Gå til innhold

[Løst] Blå skjorte med hvit krage/ermer - Hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævlig bra svar Von-Matterhorn, gratulerer. Hva med å faktisk hjelpe han?

 

Og hvordan denne tråden har blitt til fire sider, skjønner jeg virkelig ikke. Han er da bare på utkikk etter en skjorte... On topic: Jeg har en fra PRL, så da har du enda et alternativ å velge fra.

 

Ja, for du hjelper han jo mye mer med denne posten :roll: Hadde du lest svarene hans i tråden hadde du kanskje fått med deg at PRL ikke akkurat er i prisklassen han er ute etter.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett i så å si alle butikker i Bergen fant jeg omsider en som ikke kostet 1300,- Fant sikkert 6-7 stk som kostet 1000+

 

Men til slutt fant jeg en til 500,- :)

 

Her er den:

post-179253-0-32915000-1322594333_thumb.jpg

 

Ekstraspørsmål til dere som har litt peiling..

Ser dette helt på trynet ut? (se bort i fra buksen)

Er det godtatt med en svart chino til dette?

post-179253-0-99267800-1322594406_thumb.jpg

 

Mange takk for alle tips og linker til forskjellige butikker.

Skal ha de i bakhodet til senere :)

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Ja, det har blitt nevnt før. Avateren min er av hovedpersonen i the Mentalist. Han bruker alltid dress med vest. I noen tilfeller tar han av seg dressjakken når han jobber. Dette fører til at han han noen ganger går i vest uten en dressjakke over, men han bruker altså vest utelukkende med vest. Det har altså ingen likhetstrekk med ditt "antrekk".

Lenke til kommentar

Ungdommer i vest er økseharry. Det er det überstekarer som går med, og det er ikke noe du vil være.

Selv om det ikke gjør deg noe om skjorten ikke sitter bra, burde du bry deg, fordi det har alt å si på inntrykket man får, og du vil kanskje at det skal være bra når du har løpt byen rundt?

Lenke til kommentar

Ekstraspørsmål til dere som har litt peiling..

Ser dette helt på trynet ut? (se bort i fra buksen)

Er egentlig ikke ute etter andres meninger om selve skjorten da den fallt i smak hos meg. Og at den er litt for stor her og der gjør meg heller ingenting.

tumblr_luoa1vtUv21r2gmmho1_500.gif

 

Jeg likte det forresten ikke. Bruk i hvert fall ikke svart vest om du MÅ bruke vest. Prøv grå herringbone eller lignende. Skjorten er for stor, tuck den inn i buksene, om du først skal bruke vest ville jeg gjerne brukt noe mer formelt enn chinos.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Ekstraspørsmål til dere som har litt peiling..

Ser dette helt på trynet ut? (se bort i fra buksen)

Er egentlig ikke ute etter andres meninger om selve skjorten da den fallt i smak hos meg. Og at den er litt for stor her og der gjør meg heller ingenting.

 

Jeg likte det forresten ikke. Bruk i hvert fall ikke svart vest om du MÅ bruke vest. Prøv grå herringbone eller lignende. Skjorten er for stor, tuck den inn i buksene, om du først skal bruke vest ville jeg gjerne brukt noe mer formelt enn chinos.

Hvis du hadde lest hva jeg skrev så hadde du sett at jeg sa: om selve skjorten. Var hele sammensetningen jeg lurte på om var helt på trynet. Og skrev også se bort i fra buksen siden det var vesten til den skjorten jeg spurte om meninger til.

 

Og vesten er forresten grå. Men det er kanskje kameraet sin feil, så du skal få et poeng der ;)

 

Grunnen til at jeg ville ha meninger om vesten til den skjorten var pga jeg hadde tenkt å kjøpe en mørk grå dress (noe som jeg gjorde i dag)

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...